اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191822
تاریخ انتشار: 1396/12/04 23:55
شفر به نشست خبری پیش از بازی با فولاد نرسید/پیوستن بازیکن ایذه ای به تیم چوکا تالش/قضاوت دیدار پرسپولیس تهران – استقلال خوزستان توسط داور کهگیلویه و بویراحمدی

عصرجهان- تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری کهگیلویه و بویراحمد در سایر رسانه ها-جهت دریافت متن کامل خبر بر روی (ادامه خبر) کلیک نمائید


قضاوت دیدار پرسپولیس تهران – استقلال خوزستان توسط داور کهگیلویه و بویراحمدی
داور کهگیلویه و بویراحمدی  دیدار پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان را در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قضاوت خواهد کرد.
گفتنی است:  این دیدار شنبه ۵ اسفند ساعت ۱۸/۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار که محمد راهی داور کهگیلویه و بویراحمدی به همراه  کوپال ناظمی از تهران، محمدرضا ابوالفضلی از تهران این دیدار را قضاوت خواهند کرد و مسعود عنایت از تهران ناظر داوری این دیدار است و سید علی اصغر مومنی از مازندران به عنوان داور چهارم این تیم را همراهی می‌کند.


تساوی یاران افاضلی و کمالوند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
نفت تهران 1 (محمد نصرتی) صنعت نفت1 (لوسیانو پریرا )


دستگیری قاتل توسط پلیس در کمتر از یک ساعت
فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتلی که دایی خود را به قتل رسانده بود،در شهرستان بهبهان خبر داد.
به گزارش عصرجهان به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار "حیدر عباس زاده" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در مورخه 4 اسفند ماه 96 در شهرستان بهبهان، تدابیر عملیاتی توسط فرمانده انتظامی شهرستان به کلانتری محل درگیری ابلاغ شد.
این مقام ارشد پلیس در ادامه افزود:ماموران انتظامی با تشکیل تیم های عملیاتی و استفاده از روش های نوین و علمی کشف جرم موفق به شناسایی محل اختفاء قاتل فراری شدند.
سردار عباس زاده اظهار کرد: ماموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه کمتر از یک ساعت قاتل را در مخفیگاهش محاصره و دستگیر کردند .
رئیس پلیس استان خوزستان با بیان اینکه متهم به هویت " ه– ط" در تحقیقات پلیس به قتل ارتکابی معترف شد، عنوان داشت: قاتل انگیزه قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کرد .
گفتنی است امروز صبح (جمعه)ساعت 11 و40 دقیقه در یک درگیری فیزیکی خواهر زاده با ضربات چاقو از ناحیه گردن، دایی خود را به قتل می رساند


فرهنگ بختیاری عزادار شد/ایل کهن بختیاری سیاه پوش مرگ قائد بختیاری شاعر و نویسنده پرآوازه خود
استاد عبدالعلی خسروی شاعر و نویسنده بلند آوازه ایل بختیاری و پژوهشگر چیره دست جان به جان آفرین تسلیم کرد.
چکیده ای از زندگینامه ایشان:
استاد عبدالعلی خسروی متخلّص به «خسرو» و «خسرو قائد» فرزند غلامحسین بن رستم بن خسرو بن محمّدعلی بن میر قائد بابادی بختیاری، شاعر توانا و محقّق و نویسنده پرتلاش معاصر در 12 مهر 1307ش در ایذه خوزستان متولّد شد.


شفر به نشست خبری پیش از بازی با فولاد نرسید
در حالی‌که قرار بود سرمربی استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد حضور یابد، به‌دلیل تاخیر پرواز تیم استقلال، وینفرد شفر به نشست خبری امروز نرسید.
گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران فردا از ساعت 16 مهمان فولاد خوزستان است


پروازهای فرودگاه آبادان به مقصد شیراز و اصفهان لغو شد
به دلیل دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشور، مبنی بر لغو تمامی پروازهای شرکت آسمان با هواپیماهای ATR، دوپرواز فرودگاه آبادان به مقصد شهرهای شیراز و اصفهان لغو شد.
بر همین اساس، پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان ازمبدأ آبادان به شیراز و آبادان به اصفهان و همچنین مسیرهای مخالف که با هواپیمای ATR انجام می‌شدند تا اطلاع ثانوی باطل شدند.
این پروازها قرار بود امروز جمعه از ساعت 13 و 20 دقیقه به مقصد شیراز و 17 و 50 دقیقه به مقصد اصفهان انجام شوند.


ویسی از استقلال خوزستان جدا می شود؟
باتوجه به شدت گرفتن  اختلافات میان سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، احتمال جدایی ویسی از آبی پوشان وجود دارد.
ویسی و مدیریت باشگاه طی چند روز گذشته خطاب به یکدیگر مصاحبه هایی انجام داده اند که تمام آن ها حاکی از اختلافات بسیار میان آن ها است


بازیکن ایذه ای به تیم چوکا تالش پیوست
 امیر محمد محمودی مدافع ایذه ای و با آتیه که سابقه حضور در چند تیم را داشت، بعد از مذاکره با مسئولین باشگاه چوکا تالش سرانجام با قراردادی رسمی به این تیم فوتبال ملحق شد.


برچسب ها:
ایستگاه خبر ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*