اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191825
تاریخ انتشار: 1396/12/05 23:29
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش‌ها در استان با شدت و ضعف تا اوایل روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

عصرجهان-کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: سامانه بارشی فعال در خوزستان از امروز(5 اسفندماه) تقویت شده است. اکنون بارش در بستان، دهدز، بهبهان، هندیجان، گتوند، ایذه، آبادان، ماهشهر، رامهرمز، شادگان و اهواز گزارش شده است.


وی افزود: طبق پیش‌بینی‌ها بارش‌ها به شکل متناوب با شدت و ضعف همراه با رعد و برق و تگرگ تا اوایل روز چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: در مناطق شمالی و شرق خوزستان بارش‌ها از حجم بیشتری برخوردار بوده و در برخی مناطق احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان سیلاب‌ها وجود دارد. همچنین بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود و شمال خلیج فارس نیز در این ایام مواج است.
وی بیان کرد: همچنین وزش بادهای قابل ملاحظه و تندبادهای لحظه‌ای طی امروز و ایجاد گرد و غبار محلی، شکستن درختان و آسیب رسیدن به خطوط انتقال نیرو دور از انتظار نیست.
بهادری گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 26 درجه سانتی گراد و دهدز با 7 درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 17 تا 26 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*