اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191832
تاریخ انتشار: 1396/12/06 18:13
نامه سرگشاده استاد حوزه و دانشگاه خطاب به استاندار/
جناب آقای استاندار آیا می دانید توزیع اعتبارات صندوق کار آفرینی و امید عادلانه نبوده و برخی از شهرستانها دهها میلیارد تومان برده اند و برخی از شهرستانهای محروم حتی به رقم یک میلیارد نرسیده است⁉

عصرجهان- "کریم افتخاری" فرهنگی و استاد حوزه و دانشگاه با تحریر متنی تحت عنوان نامه سرگشاده به استاندار نوشت: آیا می دانید توزیع اعتبارات صندوق کار آفرینی و امید عادلانه نبوده و برخی از شهرستانها دهها میلیارد تومان برده اند و برخی از شهرستانهای محروم حتی به رقم یک میلیارد نرسیده است⁉
متن یاداشت "کریم افتخاری" که  به تحریریه سایت خبری "عصرجهان" ارسال شده است عینا به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر احمدی استاندار محترم
باسلام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی و دولت تدبیر و امید
مردم استان کهگیلیویه و بویراحمد مردمی با ولایت و با بصیرت و شجاع و دلیر مردانی هستند دین خود را به انقلاب در عرصه های مختلف نشان دادند .
نزدیک به چند دهه  هست  که استان  کهگیلیویه و بویراحمد اسیر تسویه حساب های  سیاسی، جناحی و باندی و بعضا قومی و قبیله ای و  اسیر زیاده خواهی و بی تدبیری برخی جریانات سیاسی است که امورات شهروندان را معطل ناکارآمدی و جاه طلبی خود کرده اند.
در  شرایطی که همه ارکان دولت و حتی حکومت سعی می کنند که میزان رضایت عمومی را ذره ذره در جامعه و به ویژه در لایه های کم امید اجتماع افزایش دهند؛ متاسفانه وجود چنین مدیرانی که سستی، تعظیم و بی مبالاتی را مشی خود ساخته اند؛ همچون سمی مهلک افکار عمومی را به صف آرایی در برابر اقتدار دولت تحریک و بسیج خواهد کرد.
گویا عده ای دست به دست هم داده اند که ثابت کنند؛ می توان از مردم رای گرفت و پشیزی برای رای مردم ارزش قائل نشد‼
گویا آمده اند که بگویند؛ می شود رای مردم را گرفت و کسی را به اندازه هیچ هم به حساب نیاورد و پاسخگو نبود!!
گویا در استان عده ای آمده اند که بگویند کسی رقمی محسوب نمی شود و مائیم که خلیفه در بغداد نیست
جناب آقای استاندار:
همه می دانیم  فلسفه وجودی  انقلاب اسلامی  شایسته سالاری است و امام خمینی هم در بهمن بر این نکته تاکید داشته اند که در پست ها و مسوولیت  باند گرایی و جناح بازی نباشد:  هر چند قبل از جنابعالی و برخی دولتها این رویه زشت حاکم شد اما از شما انتظار است این بت بزرگ در استان محروم را بشکنید و در مقابل زیاده خواهی صاحبان زر و زور و تزویر و مافیای ثروت و قدرت و مافیای نژاد پرستی ایستادگی نمایید تا نام شما در این استان جاویدان بماند!!
امروز کهگیلویه و بویراحمد  نیازمند مدیریتی انقلابی و غیر سفارشی  جریانات سیاسی امتحان پس داده است. کسانی که در دوران مدیریت 4ساله اخیر در مرکز استان در سطح معاون استاندار و فرماندار و مدیر کل نتوانسته اند خدمت چندانی به مردم نمایند با ارتقا پست  مدیریتی  انها به سطح بالاتر نمی توانند خدمت به مردم نمایند.
مدیری که مدیریتش فقط روزمرگی هست به درد مدیریت استانی با بصیرت بالا نمی خورد.
جناب آقای استاندار ابا متوجه هستی مردم براین باورند که انتخاب مدیران استان به سفارش فقط دو نماینده هست. طوری شده که   برخی  بر این باورند که برخی مدیران استان بدون اجازه برخی نمایندها نمی توانند مستخدمی را جابجا نمایند.
آیا می دانید کهگیلیویه بزرگ (دهدشت/بهمیی/چرام /لنده/دیشموک/قلعه رییسی) بالغ بر 250 هزار نفر جمعیت استان را دارد و دارای ظرفیت های مختلف می باشد. اما در سطح استان علیرغم تاکید نماینده آنها مبنی بر استفاده از نخبگان آنها در سطح مدیریتی استان عملا نادیده گرفته شده است ؟!
آقای استاندار گویا مدیریت استان در چنبره دو نماینده  قرار گرفته و بقیه نقاط استان نادیده گرفته شده اند .
با ادامه روند کنونی؛ آیا می دانید در انتخابات آینده مجددا جریانی که پیروز می شود حتما افدام به انتقام از اصلاحات و اعتدال و... خواهد کرد‼ و  تسویه حساب های جناحی و قومی و قبیله ای  به جای خدمت به مردم قرار می گیرد؟!
جناب استاندار خدوم و با تدبیر
یکی از مشکلات اساسی استان توزیع اعتبارات در سطح استان هست.
طی چند سال اخیر توزیع  اعتبارات استان مبهم بوده است برخی مردم بر این باورند با نفوذ یکی از نمایندگان استان اعتبارات استان به ان حوزه انتخابیه تخصیص بافته است و بقیه نقاط استان از توزیع نسبی  اعتبارات  استان بی نصیب هستند.
آیا می دانید توزیع اعتبارات صندوق کار آفرینی و امید عادلانه نبوده و برخی از شهرستانها دهها میلیارد تومان برده اند و برخی از شهرستانهای محروم حتی به رقم یک میلیارد نرسیده است⁉
لطفا شخصا و یا با انتخاب نماینده منصفی توزیع اعتبارات استانی و یا توزیع اعتبارات صندوق کار افرینی و امید را مورد بررسی دقیق قرار دهید تا بقیه شهرستانها از توزیع نسبی آن برخوردار شوند.
مردم منتظر درایت و تدبیر جنابعالی به عنوان  نماینده ارشد دولت تدبیر و امید دراستان هستند. تا بارقه امیدی دردل دلسوزان به نظام و انقلاب پیدا شود .
به امید نابودی مافیای ثروت و قدرت

والعاقبه للمتقین
کریم افتخاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*