اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191857
تاریخ انتشار: 1396/12/09 22:27
فرماندار ایذه:
سمالی فرماندار ایذه:همه ما مسئولین باید بسیج شویم تا شرایطی عالی را برای گردشگران در ایام نوروز فراهم کنیم.

فرماندار ایذه در‌جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان گفت: فراهم سازی زمینه لازم برای افزایش ماندگاری گردشگران در شهرستان ایذه امریست ضروری،که در این رابطه باید خدماتی که به مسافران ارائه می شود افزایش و ارتقا یابد.


 به گزارش رحیم آورچه خبرنگار سایت خبری عصرجهان از ایذه، مصطفی سمالی روز چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی، اظهار داشت: در این ایام، رقابت میان شهرستانها جذب گردشگر است که در سال گذشته ایذه توانسته بگونه ی مطلوب عمل کند که لزوم است شرایط برای ماندگاری بیشتر‌گردشگر محیا شود.
وی با اشاره به اینکه لزوم است مسئولین، ایجاد سلیقه در جهت جذب گردشگران کنند،افزود: دنیای امروز،دنیای فرار از شهرهای شلوغ و هتل های مدرن و جذب طبیعت و محل اقامت های بومی است،که خوشبختانه ایذه در این زمینه شرایط تقریبا ایده آلی دارد.
سمالی عنوان‌کرد: آماده سازی شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی مستلزم همکاری وهمراهی تمامی دستگاه های متولی است
فرماندار ایذه خاطرنشان کرد: عرضه تولیدات سنتی و صنایع دستی و سایر محصولات تولید شده محلی در نوروزگاه ها می تواند صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی داشته باشد و از این فرصت در زمینه ایجاد اقتصاد موقت استفاده کنیم.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ایذه تصریح کرد: تامین خودرو برای گشت های نامحسوس، ارائه خدمات آراستگی شهری توسط شهرداری ها و فعالیت گشت بازدید از سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها و... از دیگر برنامه های قرار گرفته در دستور کار باشد.
وی ادامه داد: باید بکوشیم تا با تبلیغات صحیح و گسترده در خصوص جاذبه های ایذه زمینه ماندگاری گردشگر در این منطقه را فراهم آوریم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*