اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191864
تاریخ انتشار: 1396/12/10 01:12
عضو مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه کاشتن نهال برای مهار ریزگردها اغفال اذهان مردم است، گفت: ریزگردها نه تنها برای سلامتی مردم مشکل ایجاد کرده است، بلکه حرکت اقتصادی کشور را به مخاطره خواهد انداخت.

عصرجهان- آیت‌الله محسن حیدری عصر امروز در چهارمین کنفرانس سراسری بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی در دانشکده مهندسی شهید چمران اهواز، اظهار کرد: اشک ریختن مشکلات مردم را حل نمی‌کند، باید این بازی‌ها تمام شود، برخی از مسوولان عنوان می‌کنند که این مشکلات دولتی است و کسی خارج از دولت حق دخالت ندارد، این افراد به دنبال این هستند که دهان‌ها را ببندند.
وی با تأکید بر اینکه برخی از مسؤولان دنبال این هستند تا مردم مطالبه‌گری نکنند، افزود: ریزگردها بلای جدی است که تمام کشور را به خود مبتلا کرده است، باید نخبگان، اساتید دانشگاه و سرمایه‌گذاران خوزستان برای حل این مشکل و مبارزه با آن طرح‌هایی را ارائه و اجرا کنند‌.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ریزگردها نه تنها برای سلامتی مردم مشکل ایجاد کرده است، بلکه حرکت اقتصادی کشور را به مخاطره خواهد انداخت.
حیدری با تأکید بر اینکه نهال کاری برای مهار ریزگردها اغفال اذهان مردم است، عنوان کرد: پیشرفت این طرح که ۵ هزار هکتار در سال است، تکمیل آن ۷۰ سال به طول می‌انجامد.
وی افزود: در ضمن ۴۰ تا ۵۰ درصد نهال‌های کاشته شده از بین خواهند رفت و به گفته کارشناسان سالانه ۱۰ درصد به ۳۵۰ هزار هکتار کانون بحرانی ریزگردها افزوده می‌شود و بر همین اساس تا ۱۰ سال آینده این کانون‌ها به ۷۰۰ هزار هکتار می‌رسد/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*