اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191872
تاریخ انتشار: 1396/12/11 15:50
امام جمعه باشت:
حجت السلام بلادی: افراد آبرومند فقیری هستند که شاید در طول عمر به کمیته امداد مراجعه نکنند باید کمیته امداد تجسس کنند و این افراد را تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از باشت  حجت السلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت در خطبه های سیاسی عبادی این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به گزارش عملکرد کمیته امداد قبل از خطبه ها عنوان کرد: افراد آبرومند فقیری هستند که شاید در طول عمر به کمیته امداد مراجعه نکنند باید کمیته امداد تجسس کنند و این افراد را تحت پوشش قرار دهد.
حجت السلام بلادی تصریح کرد :هرکسی صبر خدا را پیشه کند خداوند اجر و پاداش نیکوکاران را فراموش نمیکند.
وی افزود: همیشه خداوند باید سرلوحه کار و رفتار ما باشد تا خداوند به ما کمک کند.
حجت السلام بلادی در ادامه اظهار کرد: کاشت درختان صدقه جاریه است و قطع کردن درختان نیز گناه نابخشودنی است.منابع طبیعی وظیفه فرهنگ سازی دارد و همه نمازگزاران وظیفه دارند امر به معروف کنند و گاها شاید کسی نمیداند قطع درختان گناه است.
خطیب موقت باشت به قطعنامه کشورهای استکبار اشاره و عنوان کرد :دشمنان ما قسم خورده هستند و لحظه ای بی درنگ نمی نشینند.آمریکا و کشورهای اروپایی قطعنامه ای علیه ایران مطرح کرده اند و ایران را متهم کرده اند که تحریم های تسهیلاتی یمن را نقض کنند و به روسی های یمنی سلاح بدهند که با امضاء اکثریت نمایندگان برخورد میشود و این قطعنامه تصویب نمی شود .
وی افزود: سازمان بین الملل حتما می فهمند اگر بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قطعنامه ای تصویب کند اولین کسی که ضرر می کند روسیه است و برای این موضوع هم مخالفت می کند.
خطیب موقت باشت ادامه داد: هم پیمانان ما خوشحال هستند .ما چه کاری انجام دادیم که همه نمایندگان باید رای بدهند و بر علیه کشورمان قطعنامه صادر کنند؟ ما با زبان از یک سری مردم مظلوم ، پابرهنه و ستم دیده یمنی دفاع کردیم .
حجت الاسلام بلادی نژاد به جمله( گر در یمنی پیش منی)اشاره  تصریح کرد: هرکسی که در عالم مورد ظلم واقع شود کشورما از آن حمایت خواهد کرد.
خبرنگار/فتح الله پوران پور

برچسب ها:
باشت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*