اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191878
تاریخ انتشار: 1396/12/11 14:37
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:
مسعود پزشکیان: در خصوص موضوع انتقال آب کارون، دولت و مجلس به شدت در رابطه با مسائل آب در این منطقه و نحوه انتقال آن پیگیر هستند و با نمایندگان خوزستان و وزارت نیرو صحبت هایی صورت گرفته است. در ابتدا باید مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی در منطقه خوزستان رفع شود

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدا باید مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی در منطقه خوزستان رفع شود و تا زمانی که مشکل این استان حل نشود انتقال آب به سایر استان ها بی معناست.

مسعود پزشکیان، صبح امروز پنجشنبه در حاشیه ششمین آئین اهدای جایزه ملی شهید رهنمون در جمع خبرنگاران عنوان کرد: دفاع مقدس دورانی مملو از صداقت، ایثار، گذشت و جوانمردی بود و همه افرادی که آن زمان در صحنه حضور داشتند، با تمام وجود و باورشان برای خدمت به کشور، ایستادگی در مقابل دشمن، استقلال و آزادی مملکتشان شجاعانه ایستادند و با کمترین تجهیزات و بدون هیچگونه منتی و تنها بر اساس باورشان با دشمن جنگیدند و زندگی شان را فدای مردم کشور کردند.

 

وی همچنین در خصوص اقدامات مجلس در بحث رفع مشکل ریزگرد در استان خوزستان گفت: به همین منظور اعتبارات مختلفی از صندوق ارزی و سایر منابع تخصیص داده شده تا بتوان در بحث آب و توسعه فضای سبز در کانون های ریزگرد فعالیت هایی را انجام داد. اما این نکته نیز قابل ذکر است که مشکل ریزگرد با این ردیف و اعتبارات حل نخواهد شد، زیرا به انجام برنامه هایی در خارج از کشور نیازمند است. برنامه ریزی در این خصوص نیز زمان بر است.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری موضوع ریزگرد در خارج از کشور باید از سوی مسئولان انجام شود و بستر هایی برای حل این معضل نیز فراهم شود.

 

پزشکیان همچنین در خصوص موضوع انتقال آب کارون گفت: دولت و مجلس به شدت در رابطه با مسائل آب در این منطقه و نحوه انتقال آن پیگیر هستند؛ با نمایندگان خوزستان و وزارت نیرو صحبت هایی صورت گرفته است.

 

در ابتدا باید مشکلات کمبود آب شرب و کشاورزی در منطقه خوزستان رفع شود و تا زمانی که مشکل این استان حل نشود، انتقال آب به سایر استان ها بی معناست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*