اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191907
تاریخ انتشار: 1396/12/15 00:26
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتلی که در شهرستان شادگان برادرش را به کام مرگ کشانده بود ، در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سردار "حیدر عباس زاده" در خصوص جزئیات پرونده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای عبودی شهرستان شادگان ، ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم های مجرب از پلیس امنیت عمومی، دستورات ویژه نیز ابلاغ شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد یک فرد به هویت "خ – ز" به وسیله سلاح شکاری مصدوم که پس از انتقال به بیمارستان فوت شده ، لذا با توجه به اهمیت موضوع ماموران پلیس امنیت عمومی با بررسی آثار بجای مانده و انجام تحقیقات اطلاعاتی قاتل را به هویت "ع – ز" که برادر مقتول بوده ،شناسایی کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: با اقدامات تخصصی محل اختفاء قاتل فراری در کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه شکاری استفاده شده در قتل و یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز دیگر در منزل وی کشف و ضبط گردید.

وی در ادامه افزود: قاتل دستگیر شده در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل برادر خود ، انگیزه اش را اختلاف عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه یکی از اولویت های پلیس کشف جرم در کمترین زمان ممکن است، تاکید کرد: نیروی انتظامی بر سر حفظ جان و امنیت مردم مماشات نمی کند و در کشف جرائم از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد./پایگاه خبری پلیس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*