اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191912
تاریخ انتشار: 1396/12/15 23:11
.

رئیس فراکسیون زنان مجلس با تأکید بر اینکه ممانعت از ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی یک مسئله داخلی نیست، از در راه بودن مصوبه‌ای برای موظف کردن وزارت ورزش به ورود زنان به ورزشگاه‌ها خبر داد.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به نهایی شدن لایحه اساسنامه و شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی، عنوان کرد: یکی از نکات مهمی که در این قانون به آن تأکید شده است، فراهم کردن فضا از سوی وزارت ورزش و جوانان و تأمین امنیت از سوی وزارت کشور برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: کار بررسی لایحه اساسنامه و شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر در نوبت ورود به صحن علنی است و در صورت تأیید پیشنهاد کمیسیون این لایحه تبدیل به قانون می‌شود و مسئولان امر به اجرای قانون ملزم خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز قانونی برای جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها وجود ندارد، ادامه داد: منع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در حال حاضر نه در قانون اساسی و نه در هیچ قانونی دیگری نیامده است و افراد و نهادهایی که از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کنند، باید توضیح دهند بر اساس کدام قانون عمل می‌کنند



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*