اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191935
تاریخ انتشار: 1396/12/18 18:24
تیم فوتبال خونه به خونه با نتیجه سه بر یک بر استقلال خوزستان غلبه کرد و به فینال جام حذفی رسید.

عصرجهان-دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، با پیروزی دو بر یک تیم خونه به خونه همراه شد تا با رسیدن یک تیم لیگ یکی به فینال، شگفتی بزرگی در این رقابت‌ها رقم بخورد.
گل‌های این دیدار را میثم دورقی در دقیقه 14 از روی نقطه پنالتی برای میزبان و گل‌های مازنی‌ها را روح‌الله باقری در دقایق 62 ، 98 و 119 به ثمر رساند.
این نتیجه در حالی به‌دست آمد که شاگردان ویسی با دادن سه مصدوم و سه تعویض اجباری، با کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه از نظر بدنی کم آوردند و حریف نیز نشان داد از این فرصت به‌راحتی نمی‌گذرد.
بدین ترتیب فینال جام حذفی را تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل احتمالا در خرمشهر برگزار خواهند کرد.

مصدومیت 3 بازیکن در 15 دقیقه برایم عجیب بود/ برای افزایش روحیه تیمی دنبال برد بودیم اما باختیم


سرمربی استقلال خوزستان گفت: خیلی عجیب بود که در ۱۵ دقیقه سه مصدوم دادیم و سه تعویض اجباری داشتیم اما فعلا نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم.
عبدالله ویسی دقایقی پیش در کنفرانس خبری پس از بازی برابر خونه به خونه، اظهار کرد: متأسفانه در یک روز بسیار بد و غیرقابل باور شرمنده مردم خوب و فوتبال‌دوست استان شدیم .
سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ما با تمام وجود آمده بودیم این بازی را ببریم ولی در حضور تماشاگران‌مان یک روز بد داشتیم و در تمام نقاط زمین ضعف داشتیم و بازنده بازی شدیم که باید به خونه به خونه تبریک می‌گویم و باید بررسی کنیم که چرا اینگونه شد.
وی افزود: امروز خیلی نالایق بازی کردیم و تمام تیم ما مقصرند از خود من تا مجموعه تیم اما خیلی عجیب بود که در ۱۵ دقیقه سه مصدوم دادیم و سه تعویض اجباری داشتیم که این اصلا توجیه نیست و نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم.
ویسی بیان کرد: امیدوارم در لیگ بتوانیم جبران کنیم و بیش از این شرمنده مردم استان نشویم.
وی درباره مصدومیت آرام‌طبع اظهار کرد: یک بار مچ وی مصدوم شد و این بار هم عضله دوقلوی وی مصدوم شد که شاید به‌خاطر این است که از نظر ذهنی و بدنی آماده نیست و بازی قبل هم میخواستم از وی استفاده کنم که دغاغله خوب بود و نتوانستم تغییر دهم.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: در جام حذفی یک گل با دو و سه گل فرقی ندارد و ما وقتی عقب افتادیم همه را به جلو هدایت کردیم زیرا می خواستیم گل بزنیم.
وی افزود: ما همه ذهنمان این بود که به فینال برویم که روحیه بگیریم ولی با این باخت باید روی لیگ بیشتر تمرکز کنیم که سهمیه استان را حفظ کنیم و در لیگ بمانیم.

برد با نتیجه 3 بر یک را پیش بینی نمی‌کردم/ نمی‌خواهم درباره فینال حرف بزنم


سرمربی تیم خونه‌به‌خونه بابل با اشاره به پیروزی 3 بر یک برابر استقلال خوزستان گفت: این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کردم ولی می‌دانستیم باید خوب بازی کنیم.
دراگان اسکوچیچ دقایقی پیش در کنفرانس خبری پس از بازی برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: امروز روز بزرگی برای ما بود و به تیمم و همه هواداران خونه‌به‌خونه تبریک می‌گویم. این یک بازی بسیار سختی بود که ما توانستیم در آن موفق شویم.
سرمربی تیم خونه‌به‌خونه بابل گفت: در این آب و هوا بازی کردن سخت است و با خودم فکر می‌کردم اگر استقلال تهران در این هوا در آبادان بازی می‌کرد چه می‌شد.
وی با ابراز خوشحالی خود از رسیدن به فینال، بیان کرد: این نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کردم ولی می‌دانستیم باید خوب بازی کنیم. درباره خراب کردن چند موقعیت هم باید بگویم که این مسئله طبیعی است زیرا در بازی های حساس و بزرگ این اتفاق می‌افتد.
اسکوچیچ عنوان کرد: فعلا نمی‌خواهم راجع به فینال جام حذفی صحبت کنم و به فکر بازی‌های لیگ یک خواهم بود تا زمان فینال فرا برسد/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*