اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191947
تاریخ انتشار: 1396/12/20 02:04
در حاشیه بازدید استاندار خوزستان رخ داد؛
اهالی منطقه بروال اهواز با در دست گرفتن دست نوشته هایی ضمن اعتراض به بی توجهی وزارت نفت، به نبود جاده مواصلاتی و امکانات اولیه رفاهی اعتراض نمودند.

استاندار خوزستان به همراه نماینده مردم اهواز و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، از منطقه محروم علی آباد اهواز (بروال)، بازدید نمودند.


عصرجهان- غلامرضا شریعتی به همراه الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ساعتی پیش وارد منطقه محروم علی آباد شدند.
علی آباد (بروال)، از مناطق شهری بسیار محروم اهواز است که حدود 18 حلقه چاه در این منطقه در حال فعالیت است.
اهالی این منطقه با در دست گرفتن دست نوشته هایی ضمن اعتراض به بی توجهی وزارت نفت، به نبود جاده مواصلاتی و امکانات اولیه رفاهی اعتراض نمودند.
به گفته ی شهروندان منطقه ی بروال اکثریت چاه های نفت در زمین های کشاورزی آنها واقع شده است اما هیچگونه کمکی از طرف وزارت نفت دریافت نکرده اند.
در ادامه بازدید، استاندار خوزستان به همراه مدیر مناطق نفت خیز جنوب قول همکاری در خصوص ادغام منطقه بروال در طرح جامع شهری جدید را دادند.
در این بازدید، یکی از شهروندان این منطقه به خبرنگار ایلنا گفت: در زمان تصدی شریعتی بر خلاف گذشته، استانداری ۶ مصوبه برای بهبود شرایط ما داشته است که با همت الباجی نماینده اهواز در مجلس یکی از آنها محقق شده است و امیدواریم باقی مصوبات نیز اجرایی شوند/ایلنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*