اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191972
تاریخ انتشار: 1396/12/22 01:23
فرماندار بندر ماهشهر گفت:درگیری مسلحانه دوشنبه شب در بندر امام خمینی (ره) یک نفر کشته بر جای گذاشت.

عصرجهان-محسن بیرانوند شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حوالی ساعت 23 دوشنبه شب دو موتورسوار در بندرامام خمینی (ره) فردی را در مقابل یک فروشگاه مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از مجروح کردن وی از ناحیه سینه و صورت از صحنه گریختند.
وی اظهار کرد: ضاربان با سلاح شکاری ساچمه ای به سمت مقتول شلیک کرده به همین دلیل شدت جراحات بسیار بالا بوده است.
فرماندار بندرماهشهر گفت: پس از این حادثه فرد مصدوم برای مداوا به بیمارستان بندر ماهشهر منتقل شد که متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی افزود: بررسیهای اولیه نشان می دهد این دو موتور سوار اهل یکی از شهرستانهای همجوار بوده که با مقتول خصومت شخصی و اختلافات قبلی داشته اند.
بیرانوند اضافه کرد: هویت قاتلان به دست آمده و اقدامات برای دستگیری آنها آغاز شده است.

گفته شده مقتول برادر امام جمعه ماهشهر بوده است



کانال تلگرام عصر جهان


بخوان
|
Iran
|
1396/12/22 10:31
  +0

  -0
پاسخ
در حادثه تیراندازی در بندر امام
برادر امام جمعه بندر ماهشهر به قتل رسید
برادر امام جمعه بندر ماهشهر در حادثه تیراندازی در بندر امام جان خود را از دست داد.

در حادثه تیراندازی افراد ناشناس در یکی از بازارهای بندر امام برادر امام جمعه بندر ماهشهر از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با تأیید این خبر اظهار کرد: ساعتی پیش دو راکب موتورسیکلت با اسلحه شکاری به سوی یک مغازه در بندر امام اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

محسن بیرانوند افزود: تلاش پزشکان بیمارستان برای نجات جان مجروح این حادثه که برادر امام جمعه بندر ماهشهر بود بی‌نتیجه ماند و نامبرده بر اثر شدت جراحات دقایقی پیش جان خود را از دست داد.

وی با تسلیت این حادثه به امام جمعه بندر ماهشهر و خانواده وی، عنوان کرد: تلاش‌ها برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز شده و در تحقیقات اولیه مشخص شد که این افراد از یکی از شهرهای اطراف با حضور در بندر امام دست به این جنایت زده‌اند.

یکی از همراهان مقتول و شاهد عینی این حادثه نیز به خبرنگار فارس در بندر ماهشهر گفت: متوفی برای خرید وارد مغازه‌ بستنی‌فروشی شده بود و ما نیز در خودروی وی منتظر نشسته بودیم که دو راکب موتورسیکلت با صورت‌های پوشانده دور خودرو تاب خورده و سپس به سوی مغازه اقدام به تیراندازی کردند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از همراهان‌مان با دیدن این صحنه بسیار وحشت‌زده شد و اقدام به داد و فریاد کرد و از متوفی خواست مغازه را به سرعت ترک کند، در همین بین و در حالی که راکبان موتورسیکلت در حال ترک محل بودند دوباره به صحنه حادثه برگشته و اقدام به تیراندازی مستقیم به مقتول کرده و سپس متواری شدند.

این شاهد عینی ماجرا افزود: این دو موتور سوار صورت‌های خود را کاملاً پوشانده بودند و شناسایی آنها ممکن نبود.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*