اخبار عمومی
اعلام وصول 2
191977
تاریخ انتشار: 1396/12/22 17:06
رئیس شورای شهر رامهرمز گفت: شهردار رامهرمز بعد از 6ماه فعالیت استعفای خود را تقدیم شورای‌شهر کرد و در جلسه شورا هم با یک مصوبه با استعفای وی موافقت شد.

عصرجهان-بهزاد بوری‌سرحانی ظهرامروز اظهار‌کرد: شهردار رامهرمز روز گذشته استعفای خود را تقدیم شورای‌شهر کرد و در جلسه مربوطه شورا هم با یک مصوبه با استعفای وی موافقت شد.
وی افزود: البته این استعفا و مصوبه شورا باید در «کمیته تطبیق مصوبات با قانون» در فرمانداری شهرستان  تایید شود، و تا انجام این کار و طی شدن این روند نورالدین موسی در همین سمت مشغول به فعالیت است.
رئیس شورای‌شهر رامهرمز به دلایل استعفا شهردار هم اشاره‌کرد و گفت: نورالدین موسی از نیروهای رسمی سازمان بنادر و دریانوردی است و دلیل استعفای وی نیز عدم موافقت‌ و همکاری این سازمان بوده، البته در صورت ماندن در این سمت و استعفا از سازمان بنادر ممکن بود آینده شغلی‌اش به خطر بیفتد.
وی در پایان بیان‌داشت: رامهرمز با حجم مشکلات و کمبودهای زیاد شهری مواجهه است، اما با این وجود همه اعضای شورای‌شهر و مجموعه شهرداری برای آسایش همشهریان نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند.
شایان ذکر است  مهدی نورالدین موسی فوق لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه آزاد اسلامی دارد و  قبل‌ از‌ این در سازمان بنادر و دریانوردی بندر امام‌خمینی مشغول به کار بوده است/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*