اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192028
تاریخ انتشار: 1396/12/28 01:55
طرح جامع سوق و طرح مغایرتهای تفصیلی دوگنبدان مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار گرفت

به گزارش عصرجهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل اعلام نمود که در سال نود وشش ۱۴ کمیسیون ماده پنچ و ۹ کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی به ترتیب با دویست و ده  و یکصد وپنچاه مصوبه در حوزه های شهرسازی، گردشگری، صنعت و کشاورزی تشکیل و پس از طی فرایند قانونی ابلاغ گردیده اند.                                                          
محمد مهدی سهیلی بیان کرد: طرح جامع سوق و طرح مغایرتهای تفصیلی دوگنبدان مورد تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران قرار گرفت.                                                                                                                                                                                                    وی افزود: طرح جامع و تفصیلی شهرهای پاتاوه ولوداب مورد تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه استان قرار گرفت و مدارک و مستندات جهت بررسی به شورای عالی ارسال گردیده .
سهیلی اظهار داشت:طرح جامع و تفصیلی شهرهای قلعه رییسی ، دیشموک و مارگون مورد تصویب کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی قرار گرفت و در دستور کار شورای برنامه ریزی میباشد .
مدیر شهرسازی ومعماری خاطرنشان شد: طرح جامع چیتاب و لیکک آماده ارائه به کارگروه میباشد.

رفع تصرف  اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۹۸ هکتار از اراضی ملی درسال ۹۶ رفع تصرف شد.
دکترمحمدعلی علیمردانی افزود: حجم رفع تصرفات از اراضی ملی استان کهگیلویه وبویراحمد  در سال ۹۶ به میزان ۱۹۸هکتارمی باشد که شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی می شود.
علیمردانی افزود: یکی از تکالیف مهم اداره کل راه وشهرسازی استان مقابله و رفع تصرف از اراضی ملی است که با تشکیل یگان حفاظت در اداره کل راه و شهرسازی کار حفاظت از اراضی ملی و اجرای احکام رفع تصرف از آنها با سرعت و قدرت بیشتری درحال انجام است.

۱۸ کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان افتتاح شد.
مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه وبویراحمد  خبر از افتتاح ۱۸کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان داد.
دکتر محمدعلی علیمردانی گفت ۱۸ کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان امروز پنجشنبه۹۶/۱۲/۲۴ با حضورمحمدرضا کدخدا زاده معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل،محمدعلی احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولان استانی و شهرستان در گچساران به بهره برداری رسید.
علیمردانی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ، اعتباری به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: تعداد ۵۹ دستگاه پل به طول یک‌ هزار و ۴۷۵ متر، بیش از ۵۹۲هزار متر مکعب خاکبرداری، ۳۶ هزار متر مکعب بتن ریزی، ۱۰۷ هزار متر مکعب اساس و زیر اساس و نیز بیش از ۸۹ تن آسفالت در این پروژه ملی انجام گرفته است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*