اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192037
تاریخ انتشار: 1396/12/29 11:36
در آستانه ی سال ۹۷آرزوهایی برای بهروزی هرچه بیشتر جامعه ورزشی استان خوزستان داریم که در 11 بند به رشته تحریر آمده است امیداست به لطف خداوند یکتا، همت جامعه ی ورزشی و همراهی و حمایت های عملی مسئولان ورزش استان به بار نشیند

🌍عصرجهان/ محمد ابولیان (نوروزی)  
با درودی دوباره به یکایک ورزشکاران، ورزش دوستان و بازدیدکنندگان این  رسانه ی باز هم به حضور دیدگان پرمهرتان رسیدیم، پیشاپیش نوروز باستانی سر آغاز رویش دوباره طبیعت، فصل شکفتن گل ها را به هموطنان خوزستانی بویژه اهالی ورزشی شاد باش می گوییم و امیدواریم در سال نو همانند شکفتن گلها، شاهد شکوفایی بیش از پیش ورزش این استان قهرمان پرور، همچنین رونمایی از استعداد های ناب ورزشی و درخشش ورزشکاران خوزستانی در قالب تیم های باشگاهی و ملی در میادین آسیایی و جهانی باشیم ، از این رو در آستانه ی سال ۹۷آرزوهایی داریم که به لطف خداوند یکتا،همت جامعه ی ورزشی و همراهی و حمایت های عملی مسئولان ورزش استان به بار نشیند
*نخست اینکه آرزو داریم در سال ۹۷ فرهنگ و اخلاق هواداران ورزشی بویژه رشته های توپی نظیر رشته فراگیر فوتبال در ورزشگاهها به سمتی سویی برود که دیگر شاهد هیچ توهینی از سوی تماشاگران نسبت به بازیکنان، مربیان حریف، تیم های داوری و دیگرعوامل برگزاری مسابقات نباشیم.
*آرزومی کنیم در سال پیش رو تیم های شایسته پتروشیمی  بندر امام و پالایش نفت آبادان در فصل آتی، ناکامی خود در لیگ برتر را جبران نمایند و دوباره بر بام بسکتبال باشگاههای کشور و غرب آسیا تکیه زنند.


*آرزو داریم تیم های شایسته پالایش نفت آبادان قهرمان رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاههای کشور و ملی حفاری اهواز پرافتخارترین تیم فوتسال بانوان ایران در فصل آینده این مسابقات بازهم از عنوان قهرمانی خود دفاع نمایند.


*آرزو داریم ورزش در حال رشد بانوان خوزستان که در سالهای اخیر توانسته است شایستگی خود را به نمایش بگذارد و با قهرمانی در رشته های فوتسال ، رزمی و... ورزشکاران زیادی را در رده های سنی پایه تا بزرگسالان به تیم  های ملی تحویل داده است در سال ۹۷هم این راه را تداوم بخشد.


*امیدواریم تیم شایسته ی تنیس روی میزپ تروشیمی بندرامام "قهرمان این فصل رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور بازهم بتواند در سال ۹۷ هم در سایه مدیریت این باشگاه مربیان و بازیکنان خود بویژه چهره های برتر پینگ پنگ کشور نظیرافشین نوروزی سرگروه خوزستانی اش بازهم از عناوین و قهرمانی های پی درپی خود در این مسابقات دفاع نماید.


*امیدواریم در پایان هفدهمین دوره ی رقابتهای فوتبال لیگ برترکشور، تیم استقلال خوزستان یکی از سه نماینده فوتبال دیارکارون و قهرمان پانزدهمین دوره ی این مسابقات ، با کسب امتیازات لازم سهمیه خوزستان در لیگ برتر را حفظ نماید تا در صورت صعود نفت مسجدسلیمان تعداد نمایندگان خوزستان به چهار تیم افزایش یابد.


*آرزو داریم تیم شایسته ی فولاد خوزستان در سایه هدایت سیروس پور موسوی و اتکا به بازیکنان بومی خود با کسب امتیازات لازم در پایان هفدهمین دوره ی رقابتهای فوتبال لیگ برتر جام خلیج همیشه فارس، باز هم بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد ، و دل هواداران فوتبال دیارکارون را شاد نماید.


*آرزو داریم در سال پیش رو در سایه ی همه دلسوزان واقعی و مدیران ورزش استان، دست واسطه ها و دلالان از ورزش پرافتخار استان کوتاه گردد.


*آرزو داریم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان صدرنشین فعلی لیگ دسته یک کشور با صعود دوباره به رقابت های لیگ برتر عاشقان سینه چاک فوتبال در شهر اولین های صنعتی خاورمیانه را شاد نماید.


*آرزوداریم در سال ۹۷ ورزش تقریبا فراموش شده فوتبال محلات ، توسط مدیران دلسوز ورزشی استان رونق دوباره ی گیرد تا این پایگاههای بازیکن ساز و تغذیه کننده تیم های فوتبال استان در لیگ های سراسری دوباره احیا گردند.


*آرزومی کنیم در سال پیش رو ، پس از سالها انتظارموزه ی مهد فوتبال کشور، در خوزستان راه اندازی گردد تا بواسطه ی آن جایگاه شایسته ی به منظور نگهداری جام های متعدد ورزشی ، مدالهای رنگار نگ، اشیاء، البسه، مدارک و سوابق تیم ها و ورزشکاران افتخار آفرین این خطه ی قهرمان پرور قرار گیرد.


*آرزو داریم تیم ریشه دار استقلال اهواز که به رغم کسر۶ امتیاز در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته ۲ فوتبال کشور توانست یکی از چهار سهمیه ی استان را حفظ نماید، در فصل آتی این مسابقات با حمایت مسولین ورزش استان با صعود به لیگ دسته یک در سال۹۷از حقانیت فوتبال دیار کارون به شایستگی دفاع نماید.


*آرزو داریم سه تیم شایسته نفت امیدیه ، اروند کارون خرمشهر، پالایش نفت آبادان در مرحله ی نهایی رقابت های لیگ دسته دو کشوربتوانند در رقابت با حریفان، هرسه سهمیه ی حضور درمسابقات فصل آینده ی لیگ دسته یک کشور جام آزادگان را از ان خود نمایند.


*آرزو داریم در فروردین سال ۹۷کلان شهراهواز بتواند در سایه  همدلی همه ی مدیران ورزشی و مردم ورزش دوست خوزستان، همچون شهر های آبادان  وماهشهرکه میزبانان شایسته ی در برگزاری مسابقات کشتی  فرنگی جام باشگاههای جهان و رقابتهای بین المللی جهان پهلوان تختی بوده اند، اهواز هم میزبان شایسته ی برای مهمترین رویداد ورزشی در کشورمان یعنی مسابقات کشتی جام جهانی ۲۰۱۸ باشد.


*امیدواریم اداره ی کل ورزش و جوانان خوزستان در تقسیم آگهی های فراخوان خود به رسانه های نوشتاری، روزنامه های ورزشی را مد نظرقرار دهند تا در سال پیش رو بازهم شاهد چاپ آگهی های فراخوان این اداره ی کل در روزنامه های چند صد نسخه ی و بی کیفیت و ازهمه مهمتر غیر ورزشی نباشیم


*آرزو داریم تیم سینا صنعت ایذه قهرمان و نایب قهرمان دو دوره ی ۲۰۱۶و ۲۰۱۸کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان، بتواند با رویکردی جدید و بابهره گیری از تمام پتانسیل های بومی کشتی این شهرستان قهرمان پرور، دوباره جام قهرمانی باشگاههای جهان را برای کشتی دوستان این خطه و کشورمان به ارمغان آورد.


*آرزوداریم تیم شایسته ی جودو "نفت مسجدسلیمان قهرمان فصل ۹۶ باشگاههای کشور در سال پیش روهم بتواند ازعنوان قهرمانی خود در این رقابت ها دفاع نماید.


*آرزو داریم در روزهایی که گرد و غبار و خاک زمین و آسمان خوزستان را به تسخیر خود درآورده است، مسئولان فدراسیون بازیهایی که قرار است در این روزها در استان برگزار گردد را لغو نمایند تا سلامت بازیکنان تیم های مهیمان و میزبان به مخاطره نیفتد، تا مشکلاتی که اواخر دیماه در جریان بازی تیم های فوتبال بانوان استقلال خوزستان و کردستان در ورزشگاه تختی اهواز روی داد دوباره تکرار نشود، هر چند این موضوع برای فدراسیون نشین های پایتخت درس عبرت نشد و بازهم د رروز ۲۴بهمن ماه در روزیکه شرایطی به مراتب بدتر از آن بازی در اهواز حاکم بود ، بواسطه تدبیر ضعیف نماینده فدراسیون فوتبال باز هم نماینده استان در لیگ برتر بانوان کشور به میدان رفت تا سلامت دختران مظلوم کشورمان دوباره مورد تهدید ریزگرد ها قرارگیرد.


*آرزوداریم با صعودتیم فوتسال هورا بهبهان به رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور شاهد حضور یک تیم قوی در کنار دیگر تیم پر سابقه ی ملی حفاری در این مسابقات باشیم.


*آرزوداریم تیم شایسته اما مظلوم "وشوو" دانشگاه پیام نور ایذه نایب قهرمان لیگ برتر کشوردر فصل آتی این برای حضور در مسابقات کشوری با مشکلات مالی روبرو نگردند، تا دختران وشوکارا ین شهرستان ورزش خیز با آرامش و تمرکز بهتر گام به مسابقات اینچنینی بگذارند


*آرزومی کنیم تیم شایسته بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از قهرمانی مطلق در مسابقات غرب آسیا در آخرین روزهای سال ۹۶،در سایه حضور شاهین طبع و حامد حدادی سرگروه موفق خوزستانی خود اینبار در رقابتهای نهایی۲۰۱۸ قاره کهن بتواند با فتح جام باشگاههای آسیا پرچم خوشرنگ کشورمان را به اهتزاز درآورد
 در پایان برای همه ی اهالی ورزش استان در رشته های گوناگون ورزشی درسال ۹۷ آرزوی تندرستی و سربلندی داریم
عصرجهان/ محمد ابولیان (نوروزی)  



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*