اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192091
تاریخ انتشار: 1397/01/07 23:33
دکتر سمالی فرماندار ایذه در این جلسه گفت: در شهر تشنه ایذه همه چیز آماده و مهیای اجرای این پروژه است. تمام ادارات و مسئولین باید در راستای هموار کردن مشکلات این پروژه بسیج شوند

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان؛ مدت هاست که حرف از انتقال آب درمیان است و حتی در ادوار گذشته و سالیان نه چندان دور چندین بار این پروژه کلنگ زنی شد ولی متاسفانه حتی یک قطره آب هم بدست مردم منطقه نرسید.حال پس از سالها باز هم جلسه گرفته شد تا مسائل انتقال آب بررسی شود.

دکتر سمالی فرماندار ایذه در این جلسه گفت: در شهر تشنه ایذه همه چیز آماده و مهیای اجرای این پروژه است. تمام ادارات و مسئولین باید در راستای هموار کردن مشکلات این پروژه بسیج شوند.

مهندس مسگرپور رئیس کنسرسیوم انتقال آب ایذه گفت: اگر میخواهیم منطقه تغییر کند و از این شرایط بحرانی خارج شویم باید باهم همکاری کنیم و شما تمام توانتان را بکار بگیرید تا هیچ مشکلی کار را متوقف نکند.

این پروژه به علت اینکه از سرمایه گزار خارجی استفاده میشود باید دقیقا در ۳ سال تمام شود و اگر حتی به ۳ سال و ۱ روز تبدیل شد دیگر باید گفت ادامه این پروژه غیرممکن میشود.

باید همه کمک کنند تا بحث تملک زمین های مردم که قرار است لوله گذاری شوند و مجوزات محیط زیست و میراث فرهنگی سریعا حل شود تا مشکلی پیش نیاید.

دکتر کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری که به نمایندگی از استاندا در این جلسه حضور داشت گفت: باید از تلاشهای دکتر شریعتی استاندار خوزستان غافل نشویم که طی جلسات مکرر و زیادی که با هیئت وزیران و رئیس جمهور داشتند خوشبختانه توانستند مسئولین را قانع کنند که این پروژه به انجام برسد و مشکلات مردم این منطقه حل شود, البته حقیقتا نباید از تلاش های مهندس خادمی هم در این راستا چشم پوشی کرد.

تاکید دکتر شریعتی بر این است که در این پروژه از کالای ایرانی و نیروی بومی استفاده شود ،چند بار این پروژه کلنگ زنی شدو دیگر نباید این پروژه به آن سرنوشت دچار شود.

کاظمی نژاد افزود: در جلسه ۹۶/۱/۱۵ هیئت وزیران تصمیمات بزرگی گرفته شد که بحث انتقال آب و ریزگردها از مصوبات این جلسه بود و شکرخدا امروز شاهد اجرایی شدن این مصوبات هستیم.

مهندس خادمی در این نشست گفت: در کناردریاچه سدکارون ۳ هستیم ولی متاسفانه با تانکر برای مردم آب می برند و شهرستان ایذه همیشه از چشم مسئولین محروم مانده است وگرنه نباید امروز ما در بی آبی زندگی کنیم.

پ.ن: ما هم امیدواریم که این اتفاق مهم صورت بگیرید.و از تمام مسئولین محلی و استانی هم خواهشمندیم تا به این پروژه یاری برسانند تا این بار واقعا و بصورتی حقیقی این پروژه به سرانجام برسد و مثل ادوار گذشته یک بستر تبلیغاتی نباشد

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*