اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192112
تاریخ انتشار: 1397/01/09 01:33
فرانسه با 3 گل میزبان جام جهانی را شکست داد. آن گونه که از شواهد و قرائن بر می آید، احتمالا فرانسه تیمی بسیار قدرتمند را به روسیه بفرستد، اما خود روسیه تا به اینجای کار در اکثر بازی های تدارکاتی اش عملکرد قابل توجهی نداشته است. اما مهمترین نتیجه باخت 6 بر 1 آرژانتین مقابل اسپانیا غول بی شاخ و دم یک دهه اخیر فوتبال جهان است.

عصرجهان؛ محسن بابادی-اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به نتایج برخی از مسابقات دوستانه فوتبال در سه شنبه شب داشته باشیم، میبایست به نکات ذیل اشاره نماییم.
فرانسه با 3 گل میزبان جام جهانی را شکست داد. آن گونه که از شواهد و قرائن بر می آید، احتمالا فرانسه تیمی بسیار قدرتمند را به روسیه بفرستد، اما خود روسیه تا به اینجای کار در اکثر بازی های تدارکاتی اش عملکرد قابل توجهی نداشته است. جدال تیم ملی کشورمان با الجزایر از مهمترین رقابت های تیم کیروش تلقی می شد. البته به علت دست کاری های مکرر در ترکیب تیم جهت شناسایی شرایط تمامی بازیکنان، ایراداتی همچون عدم هماهنگی مابین بازیکنان هر کدام از خطوط سه گانه و همچنین عدم ارتباط موثر مابین تمامی خطوط که در اکثر دقایق بازی مشهود بود، همچنین به دلیل پاس های کم تعداد و پر اشتباه بازیکنان که با لو دادن های فراوان توپ همراه بود، از آن بازی یک دست و ترکیبی خبری نبود و اختلاف سطح بازیکنان تیم ملی بدجوری به چشم می آمد. آمادگی بدنی بازیکنان نیز از سطح مطلوب و استاندارد جهانی فاصله معناداری داشت.
پیروزی کوبنده سوئیس مقابل پاناما نیز نویدبخش تیمی شگفتی ساز در خردادماه را داد.


بازی زیبا و پیروزی دلچسب برزیل مقابل آلمان گویای تحول برزیل و آمادگی این تیم جهت بزرگی در جام جهانی بوده و تا حدودی سبب بازگشت غرور از دست رفته مردم این کشور در مقابل آلمان شد.
مشاهده سبک فوتبال مراکش و تحلیل پیروزی خفیف این تیم در مقابل ازبکستان نیز بیانگر نزدیکی سطح فوتبال این کشور با تیم ملی ما بوده و یوزپلنگ ها را به بازی اول در جام جهانی امیدوارتر می کند.
اما مهمترین نتیجه باخت 6 بر 1 آرژانتین مقابل اسپانیا غول بی شاخ و دم یک دهه اخیر فوتبال جهان است. تیم اسپانیا نشان داده که هر گاه فوتبال ایالت کاتالونیا خصوصا بارسای کبیر در اوج بوده، حرف های زیادی برای گفتن داشته و آماده کسب افتخاری دیگر در عرصه جهانی است.
اما به نظر من این باخت تحقیرآمیز آرژانتین، همچون زلزله ای 8 ریشتری فوتبال این کشور را زیر و رو خواهد نمود و سبب به خود آمدن یاران مسی جهت ساختن تیمی قدرتمند در روسیه 2018 خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*