اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192141
تاریخ انتشار: 1397/01/14 11:26
جدیدترین جزئیات از آتش سوزی قهوه‌خانه‌ای در اهواز
تعداد قربانیان حادثه آتش سوزی یک قهوه خانه در منطقه کیان اهواز افزایش یافت و به 11 نفر رسید.

عصرجهان- صبح امروز بر اثر حادثه بامداد آتش سوزی یک قهوه خانه در منطقه کیان اهواز، یک نفر دیگر از افرادی که دچار سوختگی شده بودند جان خود را از دست داد تا به این ترتیب تعداد جان باختگان این حادثه به 11 نفر برسد.
این حادثه به دلیل آتش سوزی و  انفجار رخ داده و اسکلت و سازه چوبی آن، استعداد و حجم آسیب را افزایش داده است و بنا بر اعلام مرکز اورژانس خوزستان، 6 نفر دیگر نیز از جمله مالک قهوه خانه در این حادثه دچار سوختگی شدند.
از مجموع 11 نفر فوتی در حال حاضر اسامی چهار نفر مشخص شده است که به این شرح است: حسن حیدری، عدنان عفراوی، فواد غافلی، فرحان حردانی، هاشم عفراوی و هویت 6نفر دیگر یا به دلیل همراه نداشتن مدرک سجلی یا شدت سوختگی همچنان مجهول‌الهویه هستند.
مرکز اورژانس خوزستان اسامی مصدومان این حادثه را نیز اعلام کرد که به این شرح است: حمزه طائی 45درصد سوختگی، 32ساله بستری در بیمارستان طالقانی، هاشم عفراوی70درصد سوختگی، 19ساله بستری در بیمارستان طالقانی، فواد عامری پور 21درصد سوختگی 27ساله بستری در بیمارستان طالقانی، عبدالحسین غافلی 63 ساله صاحب قهوه خانه دود گرفتگی و ناراحتی قلبی بستری در بیمارستان کرمی، صلاح الهایی سحر30ساله آتش نشان دودگرفتگی ترخیص از بیمارستان کرمی و سیداحمد فاطمی37ساله خفگی براثر دود بستری در بیمارستان گلستان.
نیروی انتظامی اهواز نیز با تأکید بر عمدی و غیرامنیتی بودن این حادثه، از دستگیری  مظنون اصلی حادثه خبر داد.
سرهنگ صفری رئیس پلیس اهواز در این رابطه گفت: با بررسی دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر را به هویت "م – م" که مظنون اصلی آتش سوزی بوده را در کمتر از چهار ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
شایان ذکر است قهوه خانه نوارس در منطقه کیان اهواز در حدود ساعت 1 بامداد امروز دچار آتش سوزی شد/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*