اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192144
تاریخ انتشار: 1397/01/15 00:07
اسدی شهردار ایذه: اگر آتشنشانان ما کمتر از ۵ دقیقه دیرتر به محل حادثه می رسیدند به مغازه ها و خانه های اطراف محل هم خسارت وارد می شد

عصرجهان-اسدی شهردار ایذه در خصوص جزئیات آتش سوزی بازار آنزان ایذه گفت: ساعت ۲۳:۰۵ دقیقه تماسی از آقای موسوی یکی از همسایگان این بازار با آتشنشانی گرفته شد و دقیقا کمتر از ۵ دقیقه و راس ساعت ۲۳:۰۹ دقیقه آتشنشانان به محل رسیدند.
اسدی افزود: سریعا طی تماسی با معاونت فرمانداری، بحران و خطرات ناشی اعلام شد و ۱۵ نفر اکیپ آتشنشانی و اکثر کارکنان و کارمندان و حتی مدیران و معاونین شهرداری در محل حاضر شدند و در ۲۵ دقیقه اول با همکاری مردم آتش را از ۴ زاویه کنترل کردیم که به دیگر بخش های اطراف نرسد.


اسدی ادامه داد: بعد از اینکه وضعیت بحرانی شد خودروهای آتشنشانی قلعه تل به محل رسید و بعد هم تانکر آب و فاضلاب روستایی (آبفار) به آتشنشانان کمک فراوانی کردند و بعد از دقایقی چند خودرو آتشنشانی از دهدز ،سدکارون ۳،باغملک و تلمبه خانه شرکت نفت هم به ناوگان اضافه شد.تقریبا ۳ ساعت زمان خاموش کردن و اطفاء حریق ادامه پیدا کرد تا به خاموشی کامل رسید.
اسدی بیان کرد: در اطفاء حریق زحمت کشان نیروی انتظامی ،سپاه و بسیج ،مسئولین فرمانداری و تمام پرسنل شهرداری زحمات فراوانی کشیدند که جادارد از تلاش های صادقانه این عزیزان تقدیر کنیم.


اسدی ادامه داد: عده ای متاسفانه همیشه به دنبال حاشیه هستند و جو را آنگونه که دلشان میخواهد برای مردم تحریف می کنند .در یکی از کانال های خبری راس ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه فیلمی گذاشته می شود که در آن ماشین آتشنشانی حضور دارد و بعدساعت ۲۳:۳۴ دقیقه عکسی منتشر می شود مبنی بر آنکه نیروهای آتشنشانی به محل نرسیده اند که این یک نقض آشکار است.زمانی که ساختمان پلاسکو آتش گرفت از جاهای مختلفی به کمک آنان رفتند و این نشان دهنده ی آن نیست که تهران بزرگ ادوات و ماشین آلات آتشنشانی ندارد بلکه هدف کمک و خدمت رسانی است که متاسفانه عده ای دیگر روی این حرکت مانور دادند که ماشین آلات از شهرهای همجوار به کمک آمدند.
اسدی در پایان ضمن تقدیر مجدد از تمام کسانی که تلاش کردندگفت:اگر ۵ دقیقه همکاران ما دیرتر به محل می رسیدند حالا وضعیت اینگونه نبودو فروشگاه بزرگ سی گل آتش میگرفت ،شعله به خیابان فرهنگ میرسید و باعث به وجود آمدن وضعیت اسفناکی میشد. در این مسیر ۳ نفر از آتش نشانان عزیز مصدوم شدند ۲ نفر به دلیل سوختگی و ۱ نفر هم به علت برق گرفتگی که در حال مداوا هستند، لذا از اصحاب رسانه خواهشمندم در چنین موقعیت هایی حقایق را بیان کنند و باعث به وجود آمدن تنش نشوند،جزئیات حادثه در حال بررسی است و بزودی دلیل آتش سوزی اعلام می شود.
خبرنگار/رحیم آورچه

 

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*