اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192158
تاریخ انتشار: 1397/01/17 11:33
"نامه وارده"
جناب سردشتی از زمان حادثه کشتی سانچی تاکنون شما به صورت تئوری بدون دلایل و مستندات اعلام نموده اید که همه خدمه کشتی سانچی در دم جان باخته اند اما هیچ کدام از خانواده ها قانع نشده اند حال این سوالات مطرح است و امیدواریم جواب قانع کننده داشته باشید:

عصرجهان-جناب آقای کاپیتان سردشتی مدیرعامل محترم شرکت ملی نفتکش

احتراما اینجانب عبدالله عبداللهی پدر سجاد عبداللهی خدمه نفتکش سانچی به عرض عالی می رساند که اینجانب نسبت به شرکت ملی نفتکش به خصوص شخص مدیرعامل ملی نفتکش جناب سردشتی گله مندم !

جناب سردشتی از زمان حادثه کشتی سانچی تاکنون شما به صورت تئوری بدون دلایل و مستندات اعلام نموده اید که همه خدمه کشتی سانچی در دم جان باخته اند اما هیچ کدام از خانواده ها قانع نشده اند حال این سوالات مطرح است و امیدواریم جواب قانع کننده داشته باشید:

آیا در محل حادثه حضور داشته اید؟آیا کشتی کریستال به عنوان مسبب حادثه وجود خارجی دارد؟آیا انفجار در لحظه اول انجام شده و گاز تولید شده حاصل از میعانات گازی بوده یا اینکه بار کشتی محموله دیگری بوده است؟

در زمان حادثه چه کسی یا مدیری از ملی نفتکش با کاپیتان قصاب اورجی تماس تلفنی داشته و هدف از این تماس تلفنی چه بوده ست؟ آیا شما به عنوان ریاست اتاق بازرگانی وقت چند ساعت بعد از حادثه با خبر شده اید؟

حدود دو ماه است که برای بیرون آوردن پیکر خدمه کشتی سانچی ده ها جلسه گذاشته اید ، نتیجه چه شد؟

آیا امکان ورود غواص به کشتی وجود ندارد؟ آیا امکان ورود ربات به کشتی وجود ندارد؟اگر این امکان وجود ندارد آیا نمی شود عقبه کشتی را برش زد و از 85 متری خارج نمود؟

آیا برای شما نیروی انسانی مهم است؟آیا شما مسئول و پاسخگوی خانواده خدمه کشتی هستید؟ آیا برای دریا نوردان خود احترام قائل هستید؟

پس همانطور که جسد تمام رزمندگان دفاع مقدس را بعد از چند سال تفحص می کنند و پیکر آنها را به خانواده ها بر می گردانند ، علی رغم اینکه جسد مطهر رزمندگان جا و مکان مشخص ندارند آما پیکر بچه های ما به قول خودتان مشخص است، پس چرا تا امروز برای ورود غواصان به کشتی سانچی تعلل کرده اید و یک مرتبه پرونه ورود غواص به کشتی را مختومه اعلام می نمایید؟

شاید از جود خدمه در کشتی بی اطلاع باشید ؟

اگر برای شما وجود خدمه در کشتی محرز و مسلم است ، چرا اقدامی در جهت خارج کردن پیکر آنها و تحویل به خانواده ها انجام نمی دهید؟

جناب سردشتی با این برخورد بی رحمانه و کم توجهی به پیکر بچه های این مرزوبوم و بلاتکلیفی خانواده های دریانوردان که از بهترین های تیم نفتکش ایران بوده اند ، چگونه می خواهید با تکیه و یاری دیگر دریا نوردان شرکت ملی نفتکش را از بحران نجات دهید ؟

آیا با شعار می تون هرکاری را انجام داد؟

جناب سر دشتی ابراز تاسف از سوی شرکت ملی نفتکش واقعا تلخ بود،اما نه برای شما

چون با خون بهای فرزندان ما بر این ریاست تکیه زده اید و با مختومه نمودن پرونده ورود غواصان به کشتی سانچی به آنها خیانت می نمایید و با این خبر دل خانواده ها را به درد آورده اید

اینگونه می خواهی به شرکت ملی نفتکش خدمت نمایید؟

در روز قیامت چه جوابی می دهید؟ آه و ناله خانواده ها را چه کار می کنید؟

امیدواریم بتوانید حال خانواده ها را درک کنید

با تشکر

عبدالله عبداللهی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*