اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192160
تاریخ انتشار: 1397/01/17 12:35
افرادی ناشناس شب گذشته (پنجشنبه، 16 فروردین ماه) در شادگان به سمت خودروی پارک شده مجید ناصری نژاد نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

به گزارش عصرجهان به نقل از خانه ملت،‌ غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اشاره به حادثه تیراندازی به خودروی مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در شب گذشته، گفت: طی این حادثه تلفات جانی نداشته ایم و به کسی آسیب نرسیده است.
استاندار خوزستان همچنین شائبه تروریستی بودن این حادثه را منتفی دانست و خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این اقدام به خاطر مسائل شخصی بوده است که نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع و مظنونین است.
شریعتی همچنین ارتباط این حادثه با اعتراضات اخیر در خوزستان را کاملا رد کرد.
شایان ذکر است افرادی ناشناس شب گذشته (پنجشنبه، 16 فروردین ماه) در شادگان به سمت خودروی پارک شده مجید ناصری نژاد نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
این حادثه تلفات جانی نداشته است و تنها خودروی نماینده شادگان و سه خودروی دیگر مورد اصابت چند گلوله‌ قرار گرفته اند

همچنین پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ سعیدی نیا نوشت: شب گذشته افراد ناشناس دریکی از مناطق شهرستان شادگان در پی اختلاف با صاحب منزلی که درآن نماینده مجلس بوده  اقدام به تیراندازی بسمت خودروهای پارک شده می کنند که تعدادی  تیر به دو دستگاه خودروی همراهان نماینده که در محل پارک شده بودند، اصابت می کند.
وی افزود:از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انجام شد و 2 مظنون در این رابطه شناسایی شدند.
سرهنگ سعیدی نیا با بیان اینکه دراین حادثه هیچ گونه آسیبی به کسی وارد نشده است، افزود: نتایج اقدامات متعاقبا اعلام می گردد.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*