اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192161
تاریخ انتشار: 1397/01/18 01:03
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر
تیم فوتبال استقلال خوزستان برابر میهمان تبریزی خود تن به شکست داد.

عصرجهان-تیم فوتبال استقلال خوزستان در بیست‌وهفتمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، در حضور کمتر از هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان گسترش فولاد تبریز بود که در پایان با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف تبریزی خود شد.

در این دیدار ابتدا یونس دلفی در دقیقه 7 گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند اما سه دقیقه بعد رضا خالقی فر بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و در دقیقه 89 باز هم رضا خالقی فر بود که گلزنی کرد و باعث پیروزی تیمش شد.

با این نتیجه استقلال خوزستان با همان 26 امتیاز و با توجه به شکست نفت تهران در رده چهاردهم باقی ماند و گسترش نیز 32 امتیازی شده و در رده نهم جدول قرار گرفت.

ترکیب استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، عقیل کعبی، ابوالفضل علایی، علیرضا زندوی، علیرضا دغاغله، میثم دورقی، عادل کلاه‌کج(71-سعید زارع)، وحید نامداری(49-حکیم نصاری)، یعقوب کریمی(52-فرید بهزاد کریمی)، اسماعیل شریفات، یونس دلفی

ترکیب گسترش فولاد

فرناندو دخسوس،سید احمد موسوی،احمدرضا زنده روح،ادسون هنریکه،علیرضا نقی زاده(58 - میلاد زنید پور )،عزیز معبودی(39-صادق رضانیا)،پیمان بابایی،مصطفی سالاری،رضا خالقی فر،اسماعیل فرهادی،آندرانیک تیموریان(73-سامان نریمان جهان)

م.فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*