اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192170
تاریخ انتشار: 1397/01/19 13:22
دکتر ابوالقاسم عوض‌پور به عنوان معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری، کوروش گودرزی به عنوان معاون اداری و مالی و سعید عزیزپور به عنوان مدیر امور دانشجویی دانشگاه یاسوج منصوب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،با صدور احکامی جداگانه از سوی  احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج  سرپرست معاونت پژوهشی و فن آوری و سرپرست معاونت اداری مالی دانشگاه منصوب و معارفه شدند
بنا به گزارش دریافتی دکتر ابوالقاسم عوض پور عضو هیات علمی گروه فیزیک به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فن آوری دانشگاه معرفی شد و از زحمات دکتر هجیر کریمی معاون سابق پژوهشی دانشگاه تقدیر بعمل آمد.
همچنین دکتر کورش گودرزی عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک به عنوان سرپرست معاونت اداری مالی دانشگاه معرفی شد و از زحمات دکتر آریا شفایی پور معاون سابق اداری مالی دانشگاه تقدیر و تشکر بعمل آمد.


دکتر احمد عریان سرپرست دانشگاه یاسوج در نشست تودیع و معارفه معاونان دانشگاه اظهار داشتد: تغییر و تحولات را در هر سازمانی طبیعی دانست و اضافه کرد:کنار رفتن بعضی از مدیران همیشه به معنای ناکارآمدی نیست و گاهی تغییر تاکتیک های مدیریتی چنین تغییراتی را ایجاب میکند که این امری عادی و مرسوم در دنیاست.
وی از همه مدیران خواست تا در ارتباط دانشگاه با دنیای بیرون دانشگاه همت کنند و دانشگاهی پویاتر و با نشاط تر از گذشته بسازند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*