اخبار عمومی
اعلام وصول 2
192201
تاریخ انتشار: 1397/01/22 01:46
معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:
فدراسیون فوتبال ابتدا خداداد افشاریان را برای خود خطری می‌دید اما در ادامه به این نتیجه رسیدند که او با فدراسیون موازی کاری نمی‌کند و با آن‌ها هماهنگ است.

معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افشاریان مهره‌ای اثرگذار و برند فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است.



به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، عصر امروز و با حضور معاون ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست هیات فوتبال استان و مسؤولان هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها و نواحی استان نشست بررسی وضعیت فوتبال استان برگزار شد.

در این نشست احمد حکمتی معاون ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحما‌ت و تلاش‌های 9 ساله سید پرویز موسوی رئیس سابق هیات فوتبال استان اظهار کرد: او از مفاخر فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد است.

این مسؤول در ورزش و جوانان استان با بیان این که در طول چند سال گذشته شرایط خوبی در فوتبال نداشتیم افزود: شاید یکی از دلایل این مشکلات کم انگیزگی در هیات‌ها و یا تعامل کم با ورزش و جوانان استان بود.

وی در ادامه اظهارات خود در جمع رؤسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها و مناطق استان افزود: جایگاه فوتبال در کشور و در دنیا به این صورت است که 70 درصد ورزش را فوتبال و 30 درصد بقیه متعلق به سایر رشته‌های ورزشی است که نشان دهنده اهمیت فوتبال است.

معاون ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در هیات فوتبال استان خیلی‌ها آمدند و دوست داشتند کار کنند اما اسمی را که فدراسیون دوست داشت کار کند خداداد افشاریان بود.

حکمتی گفت: هر چند فدراسیون روی افشاریان اتفاق نظر داشت اما می‌چرخیدند تا اوضاع را به درستی تحلیل و تفسیر کنند.

وی به 20 بار سفر و ارتباط خود با کمیته‌های مختلف فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: در این چند ماه که پیگیر کار افشاریان بودم تازه فهمیدم که دو وزارتخانه ورزش در کشور داریم یکی خود وزارت ورزش و دیگری فدراسیون فوتبال و در این چند مدت باز هم فهمیدم که وقت ملاقات با سلطانی‌فر وزیر ورزش بسیار آسان‌تر از وقت ملاقات با تاج رئیس فدراسیون فوتبال است.

این مسؤول در ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فدراسیون فوتبال ابتدا خداداد افشاریان را برای خود خطری می‌دید اما در ادامه به این نتیجه رسیدند که او با فدراسیون موازی کاری نمی‌کند و با آن‌ها هماهنگ است.

حکمتی از افشاریان به عنوان مهره‌ای برای فوتبال استان یاد کرد و گفت: افتخاری برای ماست که مهره‌ای در استان بتواند حتی فدراسیون را به چالش بکشاند.

وی گفت: هر کسی که سطح بالایی دارد با چالش بیشتری روبروست برخی افراد که می‌خواستند با افشاریان مقابله کنند از او به عنوان غیر بومی و نورآبادی یاد می‌کردند.

حکمتی به 20 برنامه 90 که افشاریان در آن شرکت کرده اشاره کرد و گفت: در این 20 برنامه هیچ گاه افشاریان نگفت نورآبادی هستم بلکه همیشه خود را یاسوجی معرفی می‌کرد لذا همه باید در استان از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان برخی ظرفیت‌های بالای خداداد افشاریان در فوتبال استان و در سطح ملی گفت: به یاد دارم که روزی مسؤولان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که به مشکلی در زمینه دروازه‌بان برخورده بودند و باید تا ساعت 7 صبح دروازه‌بانی را برای حضور در تیم خود به فدراسیون فوتبال معرفی کنند با ما تماس گرفتند و هر چه کردیم نتوانستیم فدراسیون را متقاعد کنیم که مشکل این تیم را حل کند ولی افشاریان توانست و او می‌تواند حق فوتبال استان را از کشور بگیرد.

این مسؤول با بیان این که اگر یک تقابل 50 به 50 با فوتبال سایر استان‌ها داشته باشیم شک ندارم که افشاریان می تواند حق استان ما را بگیرد افزود: کسی که خودش برندی در فوتبال است لازم نیست که با استاندار و نماینده راه بیفتد و بخواهد حق فوتبال استان را از فدراسیون بگیرد چرا که خودش بهتر از همه با فدراسوین ارتباط دارد.

وی با تاکید بر این که نباید افشاریان را قصاص قبل از جنایت کنیم افزود: اگر افشاریان خوب جواب نداد آن وقت همه برای برکناری وی تلاش می‌کنیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*