اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1935
تاریخ انتشار: 1393/06/05 23:11
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
نیک اقبالی، ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ساختمان پزشکان، غسالخانه، فعالیت رسمی شعبه تامین اجتماعی و چند طرح عمرانی دیگر را برخی از پروژه های افتتاحی شهرستان بهمئی برشمرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در آیین افتتاح این طرح ها، افزود: 213 پروژه عمرانی با اعتبار بیش از 105 میلیارد تومان  که 14 پروژه آن مربوط به این شهرستان است درهفته دولت درهشت شهرستان این استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

مهندس پژمان نیک‌اقبال با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان دولت بخصوص شهید رجائی و شهید باهنر، اظهار کرد: امسال در استان به مانند سال‌های گذشته در این هفته برنامه‌های متنوعی داریم که یکی از آنها افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه های عمرانی است.

وی با حضور تعدادی از مدیران استانی، فرماندار شهرستان بهمئی و مسئولین محلی در آیین افتتاح ساختمان اداره تعاون این شهرستان، افزود: 149 طرح با اعتبار 89 میلیارد تومان افتتاح و تعداد 64 پروژه با اعتبارات 7/16 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

نیک اقبالی، ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ساختمان پزشکان، غسالخانه، فعالیت رسمی شعبه تامین اجتماعی و چند طرح عمرانی دیگر را برخی از پروژه های افتتاحی شهرستان بهمئی برشمرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی، از کلنگ زنی شش طرح عمرانی دراین سفر خبر داد و اعتبار این طرح ها در بخش دولتی را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

نیک اقبال، آغاز عملیات اجرای پروژه دفع آب های سطحی شهر لیکک را از مهمترین این طرح ها برشمرد و افزود: در این سفر ساخت چند طرح از جمله خانه بهداشت روستایی و مسجد آغاز شد.

معاون عمرانی همراه با مدیران ارشد استانی و مسئولان محلی بعد از حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بهمئی با خانواده معزز شهیدان عبادی‌فر دیدار و گفت ‌وگو کرد.

نیک اقبال در این دیدار، یکی از سیاست‌های دولت  را بررسی وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم دانست و گفت: در این زمینه خانواده‌های معزز شهدا در اولویت هستند.

وی با بیان اینکه، عزت، آبرو و سربلندی که امروزه نظام مقدس ما در سراسر جهان دارد، همه به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و ایثارگران است، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا به فرموده مقام معظم رهبری کمتر از فرهنگ شهادت نیست و لذا همه ما مسئولان زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و سرکشی از خانواده معزز آنها را برای خود یک وظیفه می دانیم و سرلوحه کاری خود قرار داده ایم.

نیک‌اقبال اظهار کرد: اگر کشور ما دارای قدرت و عظمت است مدیون شهدا می باشدو سلامت جامعه نیز بسته به خون شهدا و جانفشانی آنهاست، همانطور که امروزه اگر مردم مظلوم غزه با دست خالی مقابل دشمن ایستاده‌اند، همه نشأت گرفته از فرهنگ شهدا است.

وی در خصوص مجتمع فرهنگی جامعه ایثارگران بهمئی که یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه ایثارگری این شهرستان است، گفت: با پیگیری‌ به عمل آمده اعتباری به این پروژه تخصیص داده شد.

معاون عمرانی در خصوص زمین‌های جامعه ایثارگری افزود: اقدامات لازم در واگذاری 200 قطعه زمین به جامعه ایثارگری استان صورت گرفته و امیدورایم بعد از هفته دولت واگذاری آنها نیز به جامعه ایثارگری بهمئی صورت گیرد.

منبع: پرتال استانداری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*