اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19382
تاریخ انتشار: 1394/12/08 12:11
موحد گفت:از هرگونه تجمع و حركتي كه باعث سلب آرامش و آسايش در جامعه گردد خودداري كنند، طبيعي است از هر شخص و گروهي كه به اين اصول پايبند نباشد اعلام برائت مي نمايم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، سید محمد موحد کاندسیدای مجلس شورای اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر نمودند:

موحد در این بیانیه عنوان داشتند:با توجه به اعلام اوليه نتايج شمارش آرا در حوزه انتخابيه كهكيلويه بزرگ از آحاد مردم غيرتمند اين حوزه انتخابيه خواهان و خواستارم ضمن احترام به قانون از هرگونه تجمع و حركتي كه باعث سلب آرامش و آسايش در جامعه گردد خودداري كنند،  طبيعي است از هر شخص و گروهي كه به اين اصول پايبند نباشد اعلام برائت مي نمايم .

متن بیانیه دریافتی:

بسم الله الرحمن الرحيم

مردم شريف شهرستانهاي كهكيلويه ، بهمئي ، لنده و چرام

حضور پرشور شما در پاي صندوق هاي اخذ راي لبيك به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و باعث استحكام هرچه بيشتر پايه هاي اين نظام شكوهمند اسلامي بوده است .
مشاركت حداكثري مردم ولايتمدار در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري صحنه هاي زيبايي از اصل دموكراسي را رقم زد كه الحق و الانصاف بايد قدردان اين ملت هميشه در صحنه بود .
با توجه به اعلام اوليه نتايج شمارش آرا در حوزه انتخابيه كهكيلويه بزرگ از آحاد مردم غيرتمند اين حوزه انتخابيه خواهان و خواستارم ضمن احترام به قانون از هرگونه تجمع و حركتي كه باعث سلب آرامش و آسايش در جامعه گردد خودداري كنند،  طبيعي است از هر شخص و گروهي كه به اين اصول پايبند نباشد اعلام برائت مي نمايم .
اينجانب ضمن تشكر از هيئت هاي نظارت و اجرايي و كليه دستگاههاي  نظامي، انتظامي، امنيتي و رسانه ها با در نظر گرفتن اصول قانوني حق خود و همه راي دهندگان مي دانم كه تنها از مراجع رسمي نسبت به پيگيري مطالبات قانوني اقدام نموده و از همه ظرفيت ها ي شرعي و قانوني پيش بيني شده استفاده نمايم. مجددا از همه مردم گرانقدر و راي دهندگان عزيز تقاضامندم ضمن حفظ حرمت ايام فاطميه از هر حركت خلاف قانون بپرهيزند و صرفا مبادي قانوني را مد نظر قرار دهند .

والعاقبه للمتقين

سيد محمد موحد
٨ اسفند ١٣٩٤

برچسب ها:
موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


بابلی
|
Iran
|
1394/12/08 20:55
  +0

  -1
پاسخ
بهتره باخت رو بپذیری
انتی پول
|
Iran
|
1394/12/08 22:55
  +1

  -0
پاسخ
سید تو این زمونه پول حرفه اولو میزنه،کاش یه کم این مردم ارزش خودشونو میدونستن،
مرگ بر دزد اندیشه
|
Iran
|
1394/12/09 10:59
  +0

  -0
پاسخ
به حال این امردم باید گریست که به آسانی رای خود را می فروشند
|
Iran
|
1394/12/09 15:10
  +0

  -0
پاسخ
نتیجه.انتخابات.کهگیلویه.غلط.است.وخواهان.مردم.نبوداصل.اراموحدبودوهست.امیداست.پیگیری.جدی.شود

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*