اخبار عمومی
اعلام وصول 2
1939
تاریخ انتشار: 1393/06/05 23:36
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان
دکترخادمی، سدتنگ سرخ، سد شیو، آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک، توسعه فرودگاه یاسوج، پروژه محور پاتاوه - دهدشت ....................را از20 طرح راهبری استان در حوزه عمرانی برشمرد.

دکترسید موسی خادمی در جمع اصحاب رسانه استان گفت: این استان دومین سال فعالیت دولت را با اجرای طرح 10+20 آغاز کرد که شامل 20 طرح عمرانی کلیدی و 10 طرح اقتصادی پایه است و با تکمیل آنها می تواند استان را به حرکت درآورد.

وی اظهار داشت: این طرح با هدف توسعه عمرانی و اقتصادی  و برای عبور کهگیلویه و بویراحمد از برخی مشکلات جدی که برسر راه توسعه همه جانبه خود دارد، برنامه ریزی شده است.

دکترخادمی، سدتنگ سرخ، سد شیو، آبرسانی از سد کوثر به شهر لیکک، توسعه فرودگاه یاسوج، آبرسانی به اراضی دهدشت غربی، تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج، چهار بانده کردن ورودی های تعدادی از شهرها، پروژه محور پاتاوه - دهدشت، راه آهن استان، بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج، بیمارستان گچساران  را از20 طرح راهبری استان در حوزه عمرانی برشمرد.

استاندار، پتروشیمی گچساران ، پتروشیمی دهدشت، فسفات چرام، منطقه وِیژه اقتصادی گچساران، مجتمع سیمان سه هزار و 500 تنی مارگون، مجتمع فولاد دنا سقاوه، مجتمع فرهنگی یاسوج را از جمله 10 طرح اقتصادی  نام برد.

به گفته وی، این طرح در کنار یک هزار و 700 پروژه دیگر استان مورد توجه ویژه است که با تکمیل آنها تحول خوبی در همه بخش ها و رشد شاخص های این استان ایجاد خواهد شد.

منبع: پرتال استانداری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*