اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19502
تاریخ انتشار: 1394/12/17 18:28
این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشت ولی چند نفر از حادثه دیده گان وضعیت خوبی نداشتند و به بیمارستانهای کنگان و بوشهر منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،سقوط اتوبوس مخصوص جابجایی کارگران پتروشیمی مخازن سبز، از ارتفاع ۱۰ متری، بر اثر نقص فنی در سیستم ترمز دستگاه، ۴۰ زخمی و کشته بر جای گذاشت.
صبح امروز یک بار دیگر استفاده از اتوبوس های فرسوده در یکی از پتروشیمی های مستقر در پارس جنوبی ، حادثه ای تلخ را برای ۴۰ نفر از کارگران زحمت کش و هم وطنان عزیزمان که با هزاران امید از محل سکونت خود خارج می شوند تا نان آور خانواده خود باشند،  رقم خورد.
ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۱۷ اسفند ماه ،یکی از اتوبوس های فرسوده مخصوص جابجایی کارگران پتروشیمی مخازن سبز،در عسلویه،با ۴۰ نفر کارگر،بر اثر نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس ، از ارتفاع ۱۰ متری در پتروشیمی انتخاب، سقوط کرد.
بر اساس گزارشهای اولیه و شاهدان عینی همه مسافران این اتوبوس که در حدود ۴۰ نفر بوده اند به شدت مجروج شده اند، که بلافاصله با استفاده از  ۱۵ آمبولانس زخمی ها را به بیمارستان عسلویه منتقل کرده اند.
تا آنجایی که ازمحل حادثه (پتروشیمی انتخاب) خبر رسید و پیگیری شد، این حادثه تاکنون  تلفات جانی نداشت ولی چند نفر از حادثه دیده گان وضعیت خوبی نداشتند و به بیمارستانهای کنگان و بوشهر منتقل شدند.
در پایان باید از تمام همکاران واحدهای مختلف HSE از جمله کلینیک و آتش نشانی منطقه و بهداری و همکاری کلیه واحدها  که در انتقال مصدومان  حضور داشتند تقدیر و تشکر نمائیم.

ارسال کننده خبر و عکس:شهرام احمدی

برچسب ها:
کارگر ؛ عسلویه ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*