اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19515
تاریخ انتشار: 1394/12/18 17:55
میدانم شوکه شده اید اما باور کنید مردم با رای به لیست 3 گانه ی اصلاحات فارغ از هر قوم و نژادی و قبل از آری به اصلاحات نه بزرگی به رفتار دیگران داشتند

اسماعیل کمالی فعال رسانه و سردبیر ماهنامه صدای باران در یاداشت ارسالی با عنوان "آقای نیک، نیک بمانید و خطرناک بازی نکید" در پایگاه اطلاع رسانی "عصرجهان" نوشت:

در فضای مجازی جوابیه ای بریده بریده را می خواندم که جنابعالی سایت خورنا را اصیل و درستکار و احتمال خطا را به دکتر یوسفی که تا 20 روز پیش نامی چندان شناخته شده نبود می دادید هر چند در قال و مقال پیشینتان و از گرایش افرادی که شما را ترغیب و حتی حمایت ضمنی برای شرکت در انتخابات کردند متوجه شده بودم که تعلق خاطری به اصلاحات و حتی جریان اعتدال گرا ندارید و حتی خط فکریتان به دوستان پایداری نزدیک تر است. اما اینکه نویسنده ای چون شما که فوق لیسانس علوم سیاسی هم هست خبری تحت عنوان رد یا قبول اتلاف سردار شکرخدا موسوی کاندیدایی که در دوره قبل سر لیست جریان پایداری و مورد حمایت دولت احمدی نژاد بود را با دکتر همایون یوسفی که با حمایت لیست امید توانست حداکثر آرا را کسب کند نمودید،مرا برا آن داشت تا مواردی را با حضرت عالی در میان بگذارم.

استاد نیک سرشت:

آیا نویسنده و علوم سیاسی خوانده ای چون شما از درک اینکه «کسی که خود در لیست 3 نفره آن هم لیست پر اهمیتی چون اصلاحات قرار داد با چه مناسبت سیاسی می تواند به هر کاندید چهارمی پیشنهاد اتلاف بدهید» عاجز است.

آیا نویسنده وعلوم سیاسی خوانده ای چون شما این را نمی داند که اصلاحات و پایداری نقاط مقابل هم هستند و هیچگاه و در هیچ نقطه ای به هم نمی رسند و همه اصلاح طلبان و خیرخواهان ایران اسلامی مقصر روزگار بد حال و اقتصاد نگران امروز را نتیجه رفتار دولت یغما می دانند.

آیا شما در دانشگاه دانشجویان را طوری آموزش میدهید که نفر اول لیست انتخابات با رای 107000 تایی به کاندید سوم گروه رقیب پیشنهاد ائتلاف بدهد.

همه اهل فن می دانند که این نقد مشفقانه شما حتی برای دلسوزی شکر خدا موسوی نبود و از جای دیگر آب می خورد، این رفتاری خطرناک است که دامن زدن به اختلافات قومی را در پی خواهد داشت وچنین رفتاری دور از شان و قلم شما می باشد.

شما اصلاح طلبان را در جایی متهم می کنید که چرا 2 نفر از یک قوم و تنها 1 نفر از قوم دیگر و بعد همان قوم یک نفره را هم نادیده می گیرید یا در فرازی دیگر قوم دو نفره را متهم به تمامیت خواهی میکنید.

آیا شما از نوع انتخاب این افراد اطلاع دارید؟ که سنگ قومیت های محترم دیگر را چنان به سینه میزنید که انگار در دایره تصمیم اصلاحات محدودیت قومی وجود دارد! نه خیر استاد نیک عزیز، اینان در دایره رای برگزیده  شدند و دیگران تمکین کرده اند و تمام.

میدانم شوکه شده اید اما باور کنید مردم با رای به لیست 3 گانه ی اصلاحات فارغ از هر قوم و نژادی و قبل از آری به اصلاحات نه بزرگی به رفتار دیگرانی داشته اند که بعد از 8،4 یا 12 سال هنوز بدون داشتن گفتمان و برنامه و یا رفتار حزبی و داشتن  حرکت هایی مبنی برتوسعه سیاسی به بازی خطرناک ترغیب احساسات قومی پناه می برند و از برانگیختن اختلافات قومی در اردوگاه حریف نیز غافل نمی شوند ولی دلسوزانه می گویم اهل قلمی چون شما نباید کاربر این جریان خطرناک باشد باور کنید جوانان اهوازی صلاح خویش می دانند و حتی کسانی که اصلاح طلب نباشند این سوال را خواهند داشت که چرا جریان مقابل نمی تواند خود را در یک لیست بگنجاند و به دنبال حمله به لیست مظلوم اصلاحاتی است که در فردای رد صلاحیت های گسترده ی کشوری که البته در اهواز نیز پرش به پر شجاع پوریان، قبادیان، عماد، اسدی، شدید زاده، حیصمی، خانم حمید و دیگر بزرگان جریان اصلاح خورد و از فرصت انتخاب جا گذاشت، همچون شقایق از دل این جریان برآمدند و در مرحله اول به لطف ملت بیدار به بار نشستند و به امید خداوند قادر در مرحله دوم به همت مردمی که دنیا را پر از عشق و صلح و رفاه می خواهند به انجام نیز خواهند رسید .

روز و دلتان شاد

اسماعیل کمالی

مطلبی که خواندید از سری یاداشت های مخاطبین پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان است و درج آن به معنای تائید تمام و بخشی از آن نمی باشد و مخاطب محترم مطلب و سایر افراد با ارسال نظر و یا مقاله می تتوانند آن را تائید و یا رد نمایند

برچسب ها:
اسماعیل کمالی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*