اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19527
تاریخ انتشار: 1394/12/19 01:15
معاون حقوقی مدیرعامل برق استان خوزستان:
ایستگاهی که در این مناطق نصب خواهد شد ایستگاه 132 کیلوبات خواهد بود که تمامی روستاهای دو منطقه قلعه‌رئیسی و دیشموک را در بر خواهد گرفت.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان

علی عابدی‌اصل ظهر دیروز در حاشیه بازدید از زمین واگذاری و نصب ایستگاه برق قلعه‌رئیسی با حضور معاون مدیرعامل برق استان خوزستان اظهار داشت: قطعی برق در چاروسا به یک عادت روزانه برای مردم تبدیل شده است و همین امر مشکلات زیادی را برای مردم روز به روز به‌ وجود می‌آورد؛ بیشتر قطعی برق در این بخش در مواقعی اتفاق می‌افتد که هوا ابری و بارانی است.

وی، مهم‌ترین دلایل قطعی‌های برق چاروسا و دیشموک را طولانی بودن فیدر، بارش‌های تند، رعد و برق‌های متعدد و انداختن اشیاء بر روی شبکه‌های برق عنوان کرد.

عابدی بیان کرد: مشکل نوسان برق در این مناطق به تمام دستگاه‌های برقی صدمه وارد می‌کند و سبب نارضایتی مردم می‌شود.

رئیس اداره برق چاروسا اضافه کرد: افت ولتاژ برق معضل و مشکل عمومی است که فقط با احداث ایستگاه برق برای حل رفع این مشکل امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین راهکار برای ایجاد برق پایدار در این مناطق، احداث ایستگاه برق برای تقویت شبکه‌های برق‌رسان بوده که می‌تواند تمام مشکلات قطعی و نوسانات برق چاروسا و دیشموک را برطرف کند.

عابدی در پایان با اشاره به اینکه تمامی عوامل برای نصب ایستگاه در قلعه‌رئیسی آماده است.

معاون حقوقی مدیرعامل برق استان خوزستان گفت: ایستگاه برق برای مردم قلعه‌رئیسی و دیشموک نصب می‌شود.

غلامحسین چیت‌ساز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: عیب‌یابی شبکه‌های برق به‌دلیل طولانی بودن طول فیدر نیز مشکلات خاص خود را در زمان‌های مختلف به‌دنبال دارد.

معاون مدیرعامل برق استان خوزستان تاکید کرد: پارگی شبکه‌های برق نیز دلیلی از دلایل خاموشی‌های برق در این بخش‌هاست، همچنین قدیمی بودن شبکه یکی دیگر از عوامل قطعی مکرر برق است و به دلیل اینکه برق این مناطق زیر نظر برق استان خوزستان است با بازدیدهایی که در سال گذشته از این منطقه داشتیم تصمیم به نصب ایستگاه گرفتیم.

وی طول فیدر برق‌رسانی به بخش‌های قلعه‌رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه را حدود 600 کیلومتر عنوان و خاطر نشان کرد: در سطح کشور منطقه‌ای به طول این شبکه وجود ندارد و دلیل بر اینکه طول این شبکه بسیار زیاد است می‌توان برق‌رسانی در سال‌های اوایل انقلاب بود که نیاز مردم به برق بود.

چیت‌ساز یادآور شد: چندین سال است که تصمیم به نصب ایستگاه برق در دو منطقه قلعه‌رئیسی و دیشموک داشتیم که تاکنون به چندین دلیل کار آن آغاز نشده بود که یکی از مهمترین این عوامل می‌توان به نبود زمین مناسب اشاره که با همت شورای شهر قلعه‌رئیسی و مردم این زمین در منطقه چهارراه قلعه رئیسی اهدا شد که کار نقشه‌کشی آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

معاون حقوقی مدیرعامل برق استان خوزستان خاطر نشان کرد: ایستگاهی که در این مناطق نصب خواهد شد ایستگاه 132 کیلوبات خواهد بود که تمامی روستاهای دو منطقه قلعه‌رئیسی و دیشموک را در بر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هنوز اعتبار مشخصی برای آن در نظر گرفته نشد عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد که از ماه آینده به صورت سریع و جدی آغاز به‌کار کنیم و مشکل مردم این مناطق را برطرف خواهیم کرد.

برچسب ها:
قلعه‌رئیسی ؛ دیشموک ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*