اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19538
تاریخ انتشار: 1394/12/20 00:20
سیدباقر موسوی لب به سخن گشود؛
دوستان در شورای اصلاحات در بویراحمد می‌خواستند تصمیم‌گیری کنند با من هم به عنوان یک اصلاح‌طلب و یک عضو از خودشان مشورت می‌کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از فصلی نو، وی با اشار به اینکه عضو کوچکی از مردم بویراحمد بوده که طی ۱۲ سال بعد از مجلس ششم در تهران هستم، گفت: ارتباطم با مردم منطقه برقرار بوده است و محبت مردم نشان دهنده همین ادعا است که ارتباط من با مردم بویراحمد و دنا هرگز قطع نشده است.
این نماینده مجالس پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، افزود:‌ اینکه دوستان شعار می‌هند که این 12 سال کجا بوده است، حرفهای نادرستی است. در تمام مسایلی که می‌بایست حضور داشته باشم حضور پیدا کرده و هیچ وقت صحنه را ترک نکردم و در طی این مدت همانند قبل بودم اما خوب سیستم متفاوت بوده است.
با مشکل کمبود نیروی اصلاح‌طلب روبرو نیستیم
وی بیان داشت: ما در زمینه پرورش نیروی اصلاح‌طلب در سطح منطقه رشد خوبی داشته و به‌ خوبی عمل کردیم. در سطح شیراز و تهران به اندازه کافی نیرو داریم و آنقدر زیاد بودند که شهرهای دیگر را هم تسخیر کرده‌اند. بنابراین ما با مشکل کمبود نیروی اصلاح‌طلب روبرو نیستیم.
موسوی گفت: آقای دکتر فرید مرادیان در شیراز ثبت‌نام کرد و تعدادی از نیروها در تهران ثبت‌نام و تعدادی دیگر نیز قرار بود نام نویسی کنند اما در روزهای آخر خبری از ثبت‌نام آنها نبود و اگر ثبت‌نام نکردند من بی‌تقصیر هستم.
وی در همین رابطه اضافه کرد: چرا که با ثبت‌نام هیچکدام از این عزیزان مشکلی نداشتم، هر نیروی خودش این اختیار را دارد که اگر توانمندی در خود ببیند ثبت‌نام کند و اینکه در روزهای آخر که به یاسوج آمدم و درگیر ثبت‌نام بودم متوجه عدم حضورشان برای ثبت‌نام نشدم و نیامدن آنها با حضورم در انتخابات ارتباطی نداشت.
این نماینده سابق مجلس افزود: با نظر همه دوستان برای ثبت‌نام در انتخابات به یاسوج آمدم و حالا شاید آنها لطف داشتند و قرار ما هم بر این بود که ثبت‌نام کنند و نمی‌دانم بر چه اساسی نام‌نویسی نکردند.


دوستان در شورای اصلاحات بویراحمد با من به عنوان یک اصلاح‌طلب مشورت نکردند
وی اذعان داشت: آقای بهرامی از دوستان ما بود ولی خوب یک شرایط و جزئیاتی پیش آمد که خیلی از عزیزان در جریان آن نیستند و در آینده نزدیک روشن خواهد شد، بنابراین دوستان نباید زود قضاوت کنند.
موسوی افزود:‌ قضاوت‌های غیرمنصانه که به وضوح انجام می‌پذیرد بر چه اساسی است ما نباید یک‌تنه به قاضی رفت.
وی خاطرنشان کرد: من هم ادعایی ندارم ولی دوستان در شورای اصلاحات در بویراحمد می‌خواستند تصمیم‌گیری کنند با من هم به عنوان یک اصلاح‌طلب و یک عضو از خودشان مشورت می‌کردند.
موسوی در ادامه یادآور شد: اینجا خودشان مقصر هستند و من هم نمی‌خواستم یک‌تنه به جای آنها تصمیم‌گیری کنم. اینجا بود که دوستان بدون مشورت با من این کار را کردند و اگر با من هم مشورت می‌کردند قطعا بنده هم‌نظر جمع را می‌پذیرفتم و اگر با من مشورت می‌کردند به‌رغم نگرانی‌هایی که وجود داشت به رأی آنها احترام می‌گذاشتم.
برای اینکه بین مجموعه اصلاح‌طلبان اختلافی پیش نیاید سکوت اختیار کردم
وی افزود: من از تصمیم آنها ناراحت شدم بنا داشتم بیانیه صادر کنم اما یک بیانیه هم ندادم و سکوت کردم بخاطر اینکه اختلافی بین مجموعه اصلاح‌طلبان پیش نیاید سکوت اختیار کردم.
این نماینده سابق مجلس اظهار داشت: من در سفری که به یاسوج داشتم اصلا اشاره‌ای به این قضیه نداشتم و تنها چیزی که گفتم این بود که نظری ندارم و خودتان انتخاب کنید. فقط یک اشاره داشتم که به عملکردها نگاه کنید و رأی بدهید.
وی گفت: اسمی از کسی نیاوردم اما شایعه کردند که موسوی به نفع فلانی یا بهمانی اعلام حمایت کرده است، من تکذیب می‌کنم و در کانال تلگرامی خودم هم اعلام کردم و روز ۵ اسفند‌ماه با دست خودم بیانیه‌ای منتشر کرده که از کسی اعلام حمایت نکردم و بنابراین وظیفه‌ام خودم را به درستی انجام دادم.
تشدید اختلاف در بویراحمد بیشترین آسیب‌ها را می‌رساند و رسانه‌ها باید خیلی مواظب باشند
موسوی تأکید کرد: حالا برخی از فامیل‌های من هم به سمت آقای هدایت‌خواه، برخی به طرف آقای بهرامی و بعضی هم به سمت آقای زارعی و حتی به طرف دکتر نیکبخت هم رفتند. متأسفانه نمی‌دانم چه کسی آن کار را کرد که چند تا از فامیل‌های من به سمت ستاد آقای زارعی رفتند که این را پررنگ کردند.
وی افزود: چرا گرایش بقیه فامیل‌هایم را به سمت و سوی دیگر نامزدها بزرگ نکردند. نمی‌دانم چه کسی و چه گروهی این کار را کرد که خیلی باعث ناراحتی و آزرده‌گی‌ام شد.
موسوی گفت: من درکانال تلگرام خودم اعلام کردم که بی‌خبر هستم و آن آقایی که اینکار را انجام داده نمی‌دانم چه کسی بود اما می‌دانم از ما نبود و بعد از آن با بچه‌های فامیل تماس گرفته و تذکر دادم که با آبروی من بازی نکنید، بنابر این حرف‌ها مانور تبلیغاتی دوستان بود.
موسوی یادآور شد: همان آقایانی که خیلی احساس خیرخواهی می‌کنند و به قول خودشان برای مردم بویراحمد دل می‌سوزانند، همان‌ها می‌دانند که تشدید اختلاف در بویراحمد بیشترین آسیب‌ها را می‌رساند و رسانه‌ها باید خیلی مواظب باشند.
مجموعه نزدیک به آقای بهرامی تحت عنوان مقاله علیه من فحش‌نامه می‌نویسند
وی گفت: الان ببینید مجموعه نزدیک به آقای بهرامی طی این چند روز تحت عنوان مقاله علیه من فحش‌نامه می‌نویسند، فکر می‌کنند که این فحش‌نامه‌هایی که علیه من می نویسند چقدر تأثیرگذار است.
موسوی در همین رابطه افزود: هر چه هم بنویسند خود آقایان رسواتر خواهند شد و دو سال دیگر ارزیابی می‌کنیم که این فحش‌نامه‌هایی که می‌نویسند توسط مردم چقدر مورد قبول قرار می‌گیرد. چه تعداد هم می‌گویند واقعا ما نشناختیم و چقدر خوب شد که اینها خودشان را نشان دادند اما دوستان طوری عمل نکنند که از چشم مردم بیفتند. برای همه کاندیداها و طرفدارانشان احترام خاصی قایل هستم اما بله نظراتی هم دارم.
وی گفت: در قضیه منزل آقای شهرخ‌پور اگر لازم باشد من خودم یاسوج آمده و دوستانی که آنجا بودند و همچنین دوستانی که ابهام برایشان بوجود آمده تشریف بیاورند. در آن شب خدا شاهد است که در طی سه و چهار روزی که آنجا بودم تا ساعت ۳ و ۴ صبح بیدار بودم و چنان فشار دوستان و اطرافیان و دور‌و‌بری‌ها زیاد بود که فرصت استراحت نداشتم.
موسوی بیان داشت: من بخاطر احترام به آقای شهرخ‌پور و خانواده‌اش وقت گذاشتم در حد نیم ساعت آنها را ببینم و هم خداحافظی کرده باشم که هم خسته و کوفته بودم و قرار جلسه‌ای هم نبود.
این مصاحبه را سایت فصلی نو با سیدباقر موسوی جهان‌آباد نماینده مجالس پنج و ششم در مجلس شورای اسلامی انجام داده است.
عامل برافروختگی من در منزل آقای شهرخ پور خستگی بود، در انتخابات بویراحمد همینکه جبهه پایداری سر جای خود نشست قدم خوبی بود، علیرغم نگرانی از آقای بهرامی باید بگویم در ارتباط ما دو نفر سوتفاهم پیش آمد، چه کسی می گوید آقای زارع اصلاح طلب است، با آقای بهرامی ۴ سال است که رفت و آمد دارم و وی در حق بنده لطف دارند و آقای بهرامی ۴ سال فعالیت انتخاباتی کردند دو روز دیگر هم صبر می کردند از جمله عناوینی است که در بخش دوم این مصاحبه می‌خوانید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*