اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19582
تاریخ انتشار: 1394/12/22 22:52
بخش دوم مصاحبه سید باقر موسوی؛
الان هم خیلی خوب است که جبهه پایداری موفق نشد چون برای خودشان همه چیز را تمام شده می‌دانستند با این مهندسی که صورت گرفته بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان به نقل از فصلی نو،سید باقر موسوی با اشاره به اینکه اصلا چه کسی می‌گوید آقای زارعی اصلاح‌طلب‌ است، گفت: آقای زارع یک اصولگرای معتدل است و خود وی هم بارها اذعان کرده‌اند.لینک بخش اول مصاحبه سید باقر موسوی
آقای بهرامی همیشه یک پیشینه اصولگرایی دارد
وی در همین رابطه، افزود: اما اگر جدیدا اعلام کرده است که اصلاح‌طلب هستند من اطلاع ندارم و بی‌خبر هستم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجالس ششم و هفتم اظهار داشت: اما آقای بهرامی اظهار کرده است که اصلاح طلب هستند ولی وی یک پیشینه اصولگرایی دارد و باید سر بزنگاه آن را روشن می‌کرد.
وی تصریح کرد: اما با همه این‌ها من کاری به جریان اصلاح‌طلبی ندارم چرا که من و آقای بهرامی چند سال است که با هم در ارتباط نزدیک هستیم و با هم رفت و آمد داریم.
موسوی اضافه کرد: آقای بهرامی همه جا اعلام کرد که حاضر است به نفع من کنار برود و این لطف او را می‌رساند ولی خوب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بدون هماهنگی بنده آقای بهرامی را انتخاب کرد.
وی در همین رابطه گفت: با این تفاسیر آقای بهرامی چهار سال فعالیت انتخاباتی می‌کردند و در سه روزی که به تبلیغات انتخابات مانده بود، نمی‌توانست یک سری تهران بیاید و بگوید آقای موسوی نظر شما چیست؟ و من می‌خواهم تا هماهنگ با شما پرچم اصلاحات را بالا ببرم.
«آقای بهرامی می‌گفتند در نظرسنجی‌ها من 31 درصد، هدایت‌خواه 21 درصد و زارعی 17 درصد رأی دارد»
موسوی به اتفاقات رخ داده در خانه آقای شهرخ‌پور اشاره کرد و بیان داشت: وقتی که آمدم منزل آقای شهرخ پور دوستان آمدن ما نشستیم با وجود همه خستگی‌ها تحمل کردم که خیلی طول کشید. آقای منصوری آمدند یک سری صحبت‌هایی راجع به مباحثی که بین من و آقای بهرامی وجود داشت پیش کشیده شد و این بحث‌ها به صورت مفصل و طولانی از اول شروع شد و واقعا من از سردرد و کوفتگی خیلی عذاب می‌کشیدم.
وی گفت: یعنی قبل از شام باید می‌رفتیم و خیلی دیر شده بود و همزمان که من می‌خواستم بلند شوم، آقای بهرامی آمد که آمد من هم به رسم احترام و وظیفه ماندم با هم روبوسی کرده و نشستیم و گفت‌و‌گو کردیم.
موسوی افزود: چون شام جای دیگری دعوت بودیم من عذرخواهی کردم که بلند شوم در همین حین یکی از دوستان آماری را ارائه داد و از پیش‌بینی آرا سخن گفت که آقای بهرامی هم آمار دیگری ارائه دادند که دور از انتظار بود. گفتند که در نظر سنجی ها من ۳۱ درصد، آقای هدایت‌خواه ۲۱ درصد و آقای زارعی ۱۷ درصد رأی دارند و من هم خوشحال شدم گفتم با این وضعیت آمار رأی شما خوب است که با این تفاوت آرا من خوشحال می‌شوم.
وی اظهار داشت: هر چه آقایان اصرار کردند من نماندم چون خسته بودم و گفتم شام جای دیگری دعوت هستم اما در حقیقت شام بهانه بود و من می‌خواستم یک جایی باشم که استراحت کنم چون خیلی خسته بودم. قرار بر جلسه‌ای نبود و خسته بودم و اگر آنجا بر افروخته بودم؛ برافروختگی من ناشی از خستگی بود. من در یک شرایط دیگر بودم اما دوستان جور دیگری تعبیر کردند.
این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه من یک مقدار از تصمیم آقای بهرامی گله داشتم و الان هم دارم، گفت: ولی در آن شب کوچک‌ترین بی‌احترامی نکردم. من بی‌احترامی به هیچ بویراحمدی نمی‌کنم. اما اگر کسی بی‌احترامی کرد شاید جواب بدهم. بنابراین بیشتر سوتفاهم بود و گرنه آقای [بهرامی] هم همانند دیگر دوستان معترض هستند، حالا ما نباید به اختلافات دامن بزنیم. انشاء اله… هر حرف و ابهامی که باشد به مرور زمان برطرف خواهد شد.
همین که جبهه پایداری سر جای خودش نشست یک قدم خوب بود
وی با بیان اینکه در انتخابات بویراحمد و دنا همین که جبهه پایداری سر جای خودش نشست یک قدم خوب بود، افزود: الان هم خیلی خوب است که جبهه پایداری به اهدافش نرسید. درست است که هر شخصی دوست دارد کاندیدای خودش پیروز شود اما این وجهه خوبی برای شهرستان بویراحمد داشت که جبهه پایداری موفق نشد چون برای خودشان همه چیز را تمام شده می‌دانستند با این مهندسی که صورت گرفته بود.
وی در ادامه به فعالیت‌های انتخاباتی آقای بهرامی در چهار سال گذشته، اظهار داشت: آقای بهرامی آدم شناخته شده‌ای بود. آدمی نبود که تازه بخواهد فعالیت انتخاباتی کند. بنابراین به عنوان یک دوست چند ساله وی بلند می شد یک سری تهران می‌آمد و می‌گفت آقای موسوی دوستان این تصمیم را گرفتند نظر شما چیست؟ ولی زمانی که وی در قبال این چند سال دوستی این رفتار را با من می‌کند پس نباید انتظاری هم از من داشته باشد. این یک امتحان از نظر من راجع به آقای بهرامی بود.
اگر انتخاب شورای هماهنگی زارعی بود مخالف می‌کردم چون خودش را اصلا‌ح‌طلب نمی‌داند‌
موسوی افزود: ناراحتی من از شورای هماهنگی نه به این جهت بود که آقای بهرامی را انتخاب کرد و آقای زارعی را انتخاب نکرد. اگر آقای زارعی را انتخاب می‌کردند بیشتر مخالفت می‌کردم چون آقای زارعی خودش را اصلاح طلب نمی‌داند. قبلا هم که مردم از طرف جبهه اصلاح‌طلب به آقای زارعی رأی دادند به عنوان یک اصلاح‌طلب از وی حمایت نکردند و از او به عنوان یک اصولگرای معتدل حمایت کردند.
وی با بیان اینکه باید به مردم و اصلاحات بویراحمد احترام بگذاریم، گفت: اختلافات اصلاح‌طلبان تنها با احترام حل می‌شود. من به دوستان خودم گفتم کسی حق ندارد به اختلافات دامن بزند هر کسی هر نقد منصفانه‌ای که داشته باشد وظیفه ما است که بشنویم و در صورتی که توان داشته باشیم ضعف‌ها را برطرف کنیم.
موسوی اذعان داشت: آقای طاهری که نمی‌دانم از کی مقاله‌نویس شده عملا فحش‌نامه نوشته است. باید با صحبت کردن و تعامل ابهامات روشن شود. باید مقداری صبر داشته و خویشتن‌داری کنیم تا این اختلافات پایان پذیرد.
وی با بیان اینکه لطف و محبت جوانان بویراحمد همیشه شامل حال بنده است، گفت: فکر نکنید هر کس از من انتقاد کرد ما شمشیر می‌کشیم و روبروی او می‌ایستیم.
موسوی یادآور شد: رسانه‌ها باید بدون حب و بغض فعالیت کنند چرا که کار آنها شناساندن حقایق است. ضمن‌آنکه باید مواظب یک سری از افرادی که می‌خواهند از طریق دامن زدن به اختلافات بین اصلاحات به اهداف خود برسند، باشید.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*