اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19617
تاریخ انتشار: 1394/12/25 21:06
پیام سید محمد موحد به مردم شهرستان های کهکیلویه، بهمئی، لنده و چرام ؛
عليرغم وجود اسناد و مدارك متقن، تصميم نهايي به تاييد انتخابات در حوزه كهكيلويه بزرگ منتهي گشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان سید محمد موحد کاندیدای حوزه انتخابیه کهکیلویه، بهمئی، لنده و چرام که موفق به راهیابی به مجلس نشده بود. پس تائید صحت انتخابات این حوزه پیامی به شرح زیر صادر نمودند:

بسم الله الرحمن الرحيم

مردم متدين و ولایتمدار شهرستان های کهکیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام ؛

ضمن عرض سلام و احترام به پیشگاه شما مردم شریف و همیشه در صحنه ، از خداوند منان طول عمر بابركت براي مقام معظم رهبري  ( مدظله العالي ) مسئلت دارم . حضور با شکوه شما در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  یادآور پیشینه پر افتخار و غرورآفرین مردمانی است که برای حراست از آرمانها و ارزشهای این نظام شکوهمند از جان و دل مایه گذاشتند . اینجانب علیرغم وجود شرائط خاص ، بنا به دعوت اقشار مختلف مردم پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته و در زمان بسیار محدود ،  لطف و محبت مثال زدنی مردم عزیز مناطق مختلف را نسبت به خودم شاهد بودم .
انتخابات 7 اسفند با همه فراز و فرودها برگزار گردید و شور و شعف شما مردم ، فضائی پر از امید را در جامعه ترسیم نمود.
بنده بعنوان برادر و فرزند شما که همواره در کنارتان بوده و هستم به خود می بالم که مرا در این راه همراهی نمودید و از عنايات خود بی نصیبم نگذاشتيد.

یقینا بزرگترین سرمایه این حقیر پس از لطف خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر ( عج ) اعتماد شما مردم شريف و بزرگوار است كه در ادوار مختلف به اين  خادم كوچك داشته ايد .
پس از برگزاري انتخابات و اعلام نتايج اوليه، همانطوريكه  كه همگان از نزديك شاهد بودند روند انتخابات به گونه اي بود كه سكوت راجايز ندانستم و وظيفه شرعي و قانوني ايجاب نمود با استناد به تخلفات انتخاباتي، لايحه اعتراضي خود را همراه با مستندات تقديم مجاري قانوني و شوراي محترم نگهبان نمايم( جا دارد از مردم آگاه، جوانان پرشور، دانشجويان، فرهيختگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب كه در اين پروسه قانوني ما را ياري نمودند تقدير و تشكر شود ).

علي ايحال عليرغم وجود اسناد و مدارك متقن، تصميم نهايي به تاييد انتخابات در حوزه كهكيلويه بزرگ منتهي گشت.
از آنجا كه همواره خود را مطيع قانون و مصالح نظام دانسته و ميدانم در اين برهه از زمان نيز تمكين به قانون را سرلوحه كار خود قرار داده و از ذات اقدس الهي ميخواهم همه ما را عاقبت به خير گرداند .
زبان و قلم از پاسخگوئي به الطاف، محبت ها، همراهي و همزباني شما عزيزان قاصر است و خود را مديون و منت دار يكايك برادران و خواهران مي دانم .
مجددا از همه اقشار، گروه ها ، ايلات و طوايف در مناطق مختلف، خصوصا خانواده معزز شهدا، ايثارگران، آزادگان و جانبازان صميمانه سپاسگزارم، واضح و مبرهن است اينجانب همچون گذشته بعنوان خادم و برادر كوچك شما در كنارتان خواهم بود و اين جريان فكري، ولائي، سياسي و اجتماعي همچنان پويا و سرزنده خواهد ماند و افق هاي روشني را ترسيم خواهد نمود .

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمين

سيد محمد موحد
٢٥ اسفند ١٣٩٤

برچسب ها:
موحد ؛ محمد موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*