اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19643
تاریخ انتشار: 1394/12/29 01:56
قاب خاطره-بخش چهارم
وی در دوران بازیگریش بازیهای بیاد ماندنی را در قالب تیم های پرقدرت جنوب و استقلال اهواز در لیگ آزادگان به نمایش گذاشت.

پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان/محمد ابولیان(نوروزی)-اهواز

عبدالرضا سعدی معروف به(نعیم سعدی)بازیکن اسطوره ی دهه های 60و70فوتبال خوزستان و کشورمان که مدتها با بیماری خانمان سوز سرطان دست و پنجه نرم می کرد و بارها در بیمارستانهای اهواز و تهران در بستر بیماری بود.

عبدالرضا سعدی سرانجام در تاریخ 14خردادماه سال 94تسلیم اراده ی و مشیت الهی شد و با وداع جان سوز خود با این دنیای فانی جامعه بزرگ ورزش خوزستان را در ماتم از دست دادن یکی دیگر از ستارگان پر فروغ فوتبال این خطه عزادار کرد.

وی در دوران بازیگریش بازیهای بیاد ماندنی را در قالب تیم های پرقدرت جنوب و استقلال اهواز در لیگ آزادگان به نمایش گذاشت.

سعدی سالها رخت قرمز و آبی دیار کارون را به تن کرد و در پست مدافع راست در مستطیل سبز و در دهه های60و70 در زمین های فوتبال  هنرنمایی کرد.

وی از بازیکنان نخبه فوتبال خوزستان به شمار می رفت. که طلایی ترین نسل استقلال اهواز را باهم دوره هایش شهرام عطارزاده، شهرام نجدی،غلام پاکدل،ابراهیم تهامی،برادران بختیاری زاده،حشمت شیخ رباط،برادران نادریان فر،داریوش یزدی،شادروان رضا داودی گلر فراموش نشدنی استقلال اهواز،مرحوم عیسی عساکره و.......تشکیل می دادند.

به غیر از این بازیکن با اخلاق سال 94چند پیشکسوت دیگر از جمله تیمور زبده بازیکن اسبق منتخب خوزستان که دو ماه بعد از هجرت جانسوز وی در18مردادماه94 بر اثر سکته قلبی به دیار باقی شتافت ،همچنین یار و یاور و مشوق همیشگی اشان رضاچاچا هم  دوری ستارگان پر فروغ دیار کارون را تاب نیاورد و در اوایل زمستان 94در فقر،بیماری و..به منتخب آسمانی های خوزستان متشکل از ستارگان تابناک فوتبال جنوب و ایران شاد روانان پرویز دهداری،ایرج سلیمانی، صفرایرانپاک،نوری خدایاری،محراب شاهرخی،رضاداودی،عیسی عساکره ،قاسم شوشی،غلامحسین مظلومی ،تیمورزبده و..پیوست.

روحشان شاد یادشان جاوید باد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*