اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19732
تاریخ انتشار: 1395/01/12 18:25
سروش سعیدی مدافع این فصل فجر شهید سپاسی شیراز امسال در تمام بازیهای این تیم حضور داشت و موفق به زدن دو گل شد.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان از ایذه، طی نظر سنجی که به مدت سه روز برگزار شد سروش سعیدی مدافع ایذه ای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز مرد سال فوتبال ایذه در سال 94 شد.
سروش سعیدی از مجموع 2585 رای موفق به کسب 461 رای شد و عنوان مرد سال فوتبال ایذه شد .
سروش سعیدی متولد 1370 ساکن شهرستان ایذه که فوتبال خود را از تیم فوتبال سپاهان ایذه شروع کرد سپس به مدت سه فصل به تیم جوانان سپاهان اصفهان پیوست.
سعیدی پس از درخشش در تیم جوانان سپاهان به امیدهای این باشگاه منتقل شد و جهت ادامه فوتبال خود به تیم امید فولاد خوزستان پیوست و همان سال علیرغم اینکه در قلب خط دفاع این تیم بود موفق  به زدن 8 گل در 12 بازی شد.
درخشش سروش سعیدی در تیم فوتبال امید فولاد خوزستان مسئولان سپاهان اصفهان را وادار کرد که از وجود بازیکن خود که به صورت قرضی به فولاد خوزستان پیوسته بود در تیم بزرگسالان سپاهان اصفهان که لوکا بوناچیچ سرمربی این تیم بود استفاده کنند وی حتئ در تمرینات بدنسازی این تیم هم شرکت اما دلش با مجموعه فولاد خوزستان بود که سرانجام علیرغم مخالفت های شدید محمدرضا ساکت مدیر عامل وقت سپاهان . مجید بصیرت ولو کا بوناچیچ اما سرانجام رضایت نامه دائمی این بازیکن برای تیم فوتبال فولاد خوزستان صادر شد.
سروش سعیدی با درخشش در تیم امید فولاد خوزستان و تیم فولاد نوین اهواز حسین فرکی را مجاب کرد که نام وی را وارد لیست بزرگسالان خود کند وی در 26 بازی در لیست 18 نفره بود و در تمام بازیهای جام باشگاه های آسیا نیز در لیست اصلی قرار داشت سروش سعیدی سرانجام با تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ برتر ایران قهرمان شد.
رفتن حسین فرکی از فولاد و آمدن دراگان اسکوچیچ در راس سرمربی فولاد خوزستان سروش سعیدی نظر این مربی کروات را به خود جلب کرد و مهره اصلی وی در خط دفاع شد و در تمام بازیهای پیش فصل لیگ برتر با تیم های پیکان تهران ، پرسپولیس تهران،  صبای قم ، نیروزمینی تهران ، راه آهن تهران و ذوب آهن اصفهان حضور داشت اما با بدشانسی یک هفته به شروع لیگ برتر ایران مصدوم شد .


سروش سعیدی در طول فصل با توجه به مصدومیت و مشکلات سربازی سه بازی با تیم های پرسپولیس تهران،  صبای قم و تراکتور سازی تبریز در ترکیب فولاد خوزستان قرار گرفت.
وی سپس جهت گذراندن خدمت سربازی ابتدا مورد توجه تیم تراکتورسازی تبریز قرار گرفت اما تیم ملوان بندرانزلی را انتخاب کرد و تا آستانه قرارداد با این تیم رفت اما امیرقلعه نوعی سرمربی وقت ملوان بدون اینکه یک جلسه وی را ببیند اما در لیست اصلی قرار نگرفت و به تیم فجر شهید سپاسی شیراز پیوست .
سروش سعیدی مدافع این فصل فجر شهید سپاسی شیراز امسال در تمام بازیهای این تیم حضور داشت و موفق به زدن دو گل شد.


سروش سعیدی با توجه به اینکه دو فصل دیگر با فولاد خوزستان قرارداد دارد فصل آینده به تیم محبوب خود باز خواهد گشت.
** آمار عناوین و تیم های سروش سعیدی
** نوجوانان ،جوانان ، امید و بزرگسالان سپاهان ایذه،
**نوجوانان فولاد خوزستان
جوانان ، امید و بزرگسالان سپاهان اصفهان
**امید ، فولاد نوین ، فولاد خوزستان
** فجر شهید سپاسی شیراز
**دعوت به اردو تیم ملی امید ایران در سال 1389
**دعوت به اردو تیم ملی ارتش ایران در سال 1394
** کسب مقام قهرمانی با تیم سپاهان ایذه  
** کسب مقام قهرمانی با تیم جوانان و امید سپاهان اصفهان
**کسب عنوان دومی آقای گل لیگ برتر فوتبال امید ایران در سال 1389 با زدن 8 گل در 12 بازی
** کسب  قهرمانی با تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران

برچسب ها:
سروش سعیدی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


اسدی بروجنی
|
Iran
|
1402/04/04 15:48
  +0

  -0
پاسخ
موفق باشی عزیز هرکجای این سرزمین که هستی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*