اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19733
تاریخ انتشار: 1395/01/12 18:51
آمدم تا از مردمی که هشت سال از آنها دور بودم و اما در هشت روز علیرغم مشکلات و هجمه های بی سابقه نسبت به خادم و نوکر خود نهایت لطف و محبت را در حق فرزند خود روا داشته اند تشکر و دیدار کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، حجت الاسلام حاج سید محمد موحد در مسجدالرضا(ع) سرفاریاب در جمع صمیمی مردم حضور یافت و پس از تبریک سال نو به مردم عنوان داشت: موحد تا زنده است به نوکری مردم افتخار می کند و در هر پست و مسئولیتی که باشد نوکر مردم است و موافق و مخالف برایش معنا ندارد.
بنا به همین گزارش سیدمحمدموحد در ادامه گفت: از روزی که در عرصه مسولیت و خدمت حاضر شدم به عشق مردم منطقه ی محرومم تلاش و دوندگی کردم و برای نمایندگی کیسه ای ندوخته بودم و بنا به تکلیف آمدم.
این روزها هم به رسم وفاداری و قدردانی از مردمی که هشت سال از آنها دور بودم و در هشت روز نسبت به خادم و نوکر خود نهایت لطف و محبت را داشته و با تمام مشکلات و هجمه های بی سابقه چنین لطفی در حق فرزند خود روا داشته اند تشکر و دیدار کنم هرچند که با هیچ کلمه ای و هیچ حرکتی نمی توانم الطاف شما مردم را جبران کنم.
حجت الاسلام موحد پس از پایان سخنرانی برخی مشکلات مردم را که به وی مراجعه کرده بودند تلفنی پیگیری کرد و مردم سرفاریاب در خصوص مسائل ومشکلاتشان با ایشان صحبت و مشورت کردند.

برچسب ها:
موحد ؛ محمد موحد ؛ سرفاریاب ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*