اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19891
تاریخ انتشار: 1395/01/21 01:21
زارعی در جشن پیروزی انتخابات مطرح کرد؛
از دست اندرکاران انتخابات که بی‌طرفانه انتخابات را برگزار کردند تقدیر می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان،"غلام محمد زارعی" در جمع پرشور حامیانش و در جشن پیروزی خود در انتخابات هفتم اسفند با تاکید براینکه مسولان باید احترام و خدمت به مردم را فراموش نکنند افزود: ما با مسولانی که مردم را فراموش کنند کاری نداریم.
نماینده مجالس نهم و دهم خود را خادم و نوکر مردم دانست و اظهار داشت: از دست اندرکاران انتخابات که بی‌طرفانه انتخابات را برگزار کردند تقدیر می‌کنم.
زارعی افزود: در مدتی که عده‌ای فضا را ملتهب نمودند مردم و مسولان مسئولانه امنیت را برقرار کردند و هوشمندانه به قانون احترام گذاشتند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد که شرایط فنی خاصی را مدیریت نمود، خاطرنشان کرد: عده‌ای با جعل اسناد خدا را نادیده گرفتند تا خادم ملت در خدمت ملت نباشد اما خدا با جریان ما است.

زارعی با تشکر از آیت الله ملک حسینی نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، گفت: بدون شک توصیه‌های حکیمانه ایشان مدنظر قرار می‌گیرد.
وی گفت: مسوولیت ما در برابر ملت دوچندان شده و امیدواریم با همراهی تمام ملت، گام‌های اساسی را برداریم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: بدلیل تحریم‌ها و کمبود اعتبارات بسیاری از آرزوهای ما برآورده نشده و در سالجاری با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی به این آرزو‌ها دست یابیم.
زارعی گفت: برای مطالبات بحق مردم دیارم لحظه‌ای از تلاش دست برنخواهم برداشت و نباید اجازه دهیم شکافی در بین مردم بویراحمد و دنا ایجاد شود.
وی افزود: باید فضای همدلی و موج تلاش و خدمت را راه بپنداریم و البته محتاج دعای خیر و پیشنهادات شما سخت نیازمندم.
وی گفت: از تمام برادران وخواهرانی که مرا قابل انتخاب دانستند تشکر می‌کنم.
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: از برادر عزیز و ارزشمندم «جناب آقای سید باقر موسوی» صمیمانه تشکر می‌کنم و برای این دوست صمیمی و وفادارم همواره آرزوی موفقیت، سربلندی و تندرستی دارم.

برچسب ها:
غلام محمد زارعی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*