اخبار عمومی
اعلام وصول 2
19938
تاریخ انتشار: 1395/01/23 15:58
دست شما برای مردم استان رو شده است ولی کاری نکنید که مردم فکر کنند تمام خبرنگاران قلمشان مثل شما بر مبنای منافع می چرخد.

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان/رضا عوض زاده
در چند روز اخیر یک رسانه استانی مطالبی را در خصوص رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای دکتر نوروزی درج نموده که کاملا مشخص است هدف این سایت تخریب این مدیر توانمند استان است.
حال اینجانب دوست دارم چند نکته را به سردبیر این سایت خبری یادآوری کنم؛
نکته اول؛ دوست عزیز هنوز یادمان نرفته است که دور قبل دست به تخریب جناب دکتر تاجگردون زدید ومدعی بودید که آقای تاجگردون مدرک دکترا ندارد و مدتی با ترفندهای خودتان به اقای تاجگردون نزدیک شدید. حالا رفتید و برای ایشان مدرک گرفتید؟
نکته دوم؛ ای دوست عزیز هنوز یادمان نرفته چطور دست به تخریب حاج زارع زدید ولی بعد از مدتی باز هم با ترفند همیشگی به ایشان نزدیک شدید که حتی حاضر نبودید یک مطلب برای دکتر هدایتخواه بزنید که فقط خدا می داند چقدر در دو دور نمایندگی ایشان از دکتر عزیز استفاده کردید.
نکته سوم؛ هنوز یادمان نرفته است که دست به تخریب مدیر ملی مان که از فرزندان توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، آقای تقوی مدیر عامل سابق بانک سپه و مدیر فعلی سازمان مالیاتی کشور که دلیلش این بود که خواسته هائی داشتید که ایشان حاضر نبود این خواسته ها را برآورده کند و بعد شما دست به تخریب این مدیر توانمند زدید.
نکته چهارم؛ دوست عزیز هنوزیادمان نرفته است چطور ازدولت احمدی نژاد دفاع می کردید و بعد از اتمام چنان حامی دولت دکتر روحانی شدید که گویا اگر کسی شما را نمی شناخت فکر می کردیم سالهاست پیراهن برای جریان اصلاحات پاره کرده اید.
نکته پنجم؛ هنوز یادمان نرفته است چطور بر آقای زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش تاختید که در یکی از شهرستان ها به نزدیکان تان جایگاه بدهد.
این ها را گفتم که بدانی دست شما برای ما مردم استان کهگیلویه و بویراحمد رو شده و تخریبی را که انجام می دهید متوجه می شویم که خواسته ای داشته اید و آن مدیر تن به خواسته شما نداده است ومطمئن باش دکتر نوروزی کسی نیست که از مطالب پوچ شما بترسد و دلیلش این است مردم استان ایشان را قبول دارند.
جدیدا هم به مدیران عنوان کردید که من مشاور اعظم سردار هاشمی هستم. ای کاش جناب سردار بدانستند همان طور که هدایتخواه را پس از باخت رها کردی و سیدقدرت را و بزرگواری را، او را هم رها خواهی کرد.
در آخر، دست شما برای مردم استان رو شده، ای دوست، ولی سعی کنید کاری کنید که مردم فکر نکنند تمام خبرنگاران قلمشان مثل شما بر مبنای منافع می چرخد.
سخن ناگفته بسیار دارم که در فرصت مناسب می گویم.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*