اخبار عمومی
اعلام وصول 2
20088
تاریخ انتشار: 1395/01/31 22:14
در فوتبال خوزستان آنقدر استعداد وجود دارد که اگر روی نام کسی انگشت نهاده شود از دیگری غفلت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، شهرستان اندیمشک از مناطق با استعداد استان بوده و همه ساله چهره های درخشانی را به فوتبال خوزستان و کشورمعرفی نموده و هرگاه تیم های اهواز و آبادان به فکراستفاده از بازیکنان مستعد و شایسته این منطقه افتاده، قطعا بهره لازم را برده و توانسته اند بازیکنان شاخص را به فوتبال معرفی نمایند.
با مقدمه ی فوق به همین بهانه فرصتی شدیک نوجوان مستعد دیگری را معرفی کرده تا به این موضوع بهتر دریابیم، اندیمشک معدن بکر استعدادهای بیکران است.
نام این نوجوان خوش استایل (معراج اسماعیلی)که 16بهار را پشت سر گذاشته وعلیرغم سن کم پله های ترقی را خیلی خوب در حال پیمودن است.این بازیکن بااخلاق ومستعد درپست دروازه بان بازی می کند.
وی الفبای این ورزش را از مدارس فوتبال و سپس تیم های اندیمشک  و زیر نظرمربیان زحمتکش این شهر آغازکرد.
اسماعیلی در حال حاضر به مدت 5سال عضو باشگاه فولاد خوزستان است.این دروازه بان تاکنون توانسته 4بار قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رقابتهای لیگ برترکشور را به همراه تیم های نونهالان و نوجوانان این باشگاه موفق خوزستانی کسب کند. همچنین با عضویت در تیم های نونهالان و نوجوانان ایران، مسابقات بین المللی را تجربه کرده و به مقام سوم مشترک در آسیا باتیم ملی کره جنوبی رسید. قهرمانی تورنمنت چند جانبه زاپن را نیز جشن گرفت.وی یکی از 3سنگربان برتر فوتبال آسیا در رده سنی نوجوانان بشمار می آید.
معراج اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشکر از مدیران باشگاه فولاد، پیشرفت خود را مدیون مربیان اندیمشکی و فولادخوزستان می داند. البته پدر خودرا نیز بعنوان مشوق اصلی اش معرفی نمود.

برچسب ها:
معراج اسماعیلی ؛ فولاد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*