اخبار عمومی
اعلام وصول 2
20100
تاریخ انتشار: 1395/01/31 03:11
فرماندار بهمئي خبر داد:
تمامی راههای روستایی مسدود شده در شهرستان بهمئي با تلاش امدادگران ، دستگاههاي اجرائي و راهداران پس از 3 روز بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، فرماندار بهمئي  در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اينكه ، راه ارتباطی 20 روستاي اين شهرستان که به علت بارش شديد باران ، ريزش كوه و تخريب مسيرهاي عبوري در مناطق مختلف از جمله حوزه هاي صعب العبور  مسدود شده بود بازگشایی  شد گفت : تمامی محورهای اصلی و فرعي  این شهرستان هم اکنون باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.


سلطانعلي رحمانی با اشاره به اينكه ،  بیشتر  این جاده ها در بخش هاي سرآسياب يوسفي ، بخش مركزي ، منطقه ممبي و رود تلخ  در  روستاهاي  تَنگوله ي كازي ، دوراب ، بنه ي آخوند ، پَهنوك ، بنه ي پير ،كَلاوان ، رود تلخ  و تنگ گور واقع شده است گفت: انواع ماشین های راه و شهرسازی ، مستقر در محورهای مواصلاتی ، عمليات بازگشايي راههای مسدود شده را در اسرع وقت و به نحو مطلوبي صورت داده اند.
وي با اشاره به اينكه ، با بارش شديد باران در مناطق مختلف شهرستان بهمئي از جمله مناطق صعب العبور راه هاي ارتباطي اين حوزه ها  با مرکز شهرستان قطع شده بود گفت : گروه هاي راهداری مجهز ، راه روستایی این محور با مرکز شهرستان را بازگشایی كردند.
شهرستان بهمئي  در300 کیلومتری ياسوج مركز استان كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد ، اما فاصله اصلي مسير هاي مسدود شده تا ياسوج مركز استان به بيش از 400 كيلومتر مي رسد.
گفتني است شهرستان بهمئي   174 روستا دارد.
خبرنگار/مسلم مختاری


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*