اخبار عمومی
اعلام وصول 2
20151
تاریخ انتشار: 1395/02/06 00:04
انگیزه اش در این برهه از زمان که حتی نه پستی دارد و نه مقامی دارد و نه مسئولیت نمایندگی مجلس را دارد، خدمت به همنوعان و برادران دینی خود و جلب رضایت و تقرب به خداوند متعال است

پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان/زاهدتقوی
بسم الله الرحمان الرحیم
(الْخَلْقُ عِیَالُ اللَّهِ فَأَحَبُّ الْخَلْقِ عَلَی اللَّهِ مَنْ أَدْخَلَ عَلَی أَهْلِ بَیْتِ مُؤْمِنٍ سُرُوراً) مردم عائله و جیره خواران خداوندند. محبوب ترین مخلوقات نزد خدا کسی است که سودش به عائله خدا برسد و خانواده ای را خوشحال کند.
پیامبر اکرم "ص"
(بحار الانوار. ج۷۱.ص۳۳۹)
انسانهای بزرگ همواره در اندیشه دیگر همنوعان خود هستند و با گذشت از همه چیز خود ، سخت ترین مشکلات را به جان می خرند  و دل در گرو خدمت به مردم می نهند تا گره ای از مشقات انسانها باز و آنها را به حق و حقوقشان برسانند و این رفتار و منش زیبای خداپسندانه این انسانهای بزرگ هم به تأسی از دستورات شرعی و دینی و هم به پیروی از رفتارهای نیکوی بزرگان و علمای دینی می باشد.


یکی از این انسانهای بزرگ که سالهای سال در کسوت نمایندگی مردم وظیفه خدمت رسانی را بر عهده داشته و در این راه هم کوچکترین خللی بر اراده اش وارد نشده بود  کسی نیست جزء سید محمد موحد نماینده ۵ دوره مجلس شورای اسلامی.
انگیزه اصلی این انسان شریف و بزرگ در این برهه از زمان  که حتی نه پستی دارد و نه مقامی دارد و نه مسئولیت نمایندگی مجلس را دارد، خدمت به همنوعان و برادران دینی خود و جلب رضایت و تقرب به خداوند متعال است و لاغیر.
دلسوزی به حال آدمیان و توجه ویژه به گرفتاری هایشان و دل در گرو خدمت بی منت داشتن تنها در وجود چنین انسانهای بزرگ با دلی پاک و قلبی رئوف هست.
انسانی که  از روزهای تعطیل(( ۲ و ۳ اردیبهشت)) خود می گذرد و رنج صدها کیلومتر سفر را به جان می خرد و خود را از تهران بزرگ به کهگیلویه بزرگ می رساند تا بدون هر گونه تجمل گرائی در جمع مردم شریف این دیار همیشه قهرمان حضور پیدا کند و  با دیدارهای چهره به چهره و عیادت و سرکشی از خانواده ها بخصوص خانواده های شهداء،جانبازان، ایثارگران و شرکت در مراسماتشان باعث قوت قلب اینان بشود و بخاطر بسپارند که  انسانهای بزرگی همیشه در کنارشان هست.
موحد در سوم اردیبهشت خود به جمع مردم آمد تا در این اوضاع و احوال و شرایط اقتصادی نامساعد خانواده ها، با دیدارهای چهره به چهره  و با روی باز وآرامش خاطر، شنونده درد دل ها و گرفتاری های مردم نجیب و رنجدیده باشد تا شاید  در این باره بتواند از رابطه ی صمیمی خود در اقصی نقاط کشور عزیزمان که این نفوذ و رابطه هم همیشه زبانزد خاص و عام بوده و هم دوستان، هم رقبا را انگشت به دهان وا داشته، بهره ببر و گره ای از مشکلات مردم را باز کند که تصاویر ذیل خود شاهد و مدعای این گفتار می باشد که در این روز تعطیل مشکلات ۵۰۰ نفر از اهالی کهگیلویه بزرگ حل فصل و سامان داده شده است.


موحد در ۳ اردیبهشت نشان داده زمان برایش معنی ندارد چه قبل یا بعد از انتخابات باشد .
موحد در ۳ اردیبهشت نشان داد کسی نیست که مردم را تا شروع زمان انتخابات فراموش کند بلکه  همیشه  خودش ،خانه و کاشانه اش در اختیار مردم است.
موحد در ۳ اردیبهشت نشان داد همیشه خادم بی منت مردم کهگیلویه بزرگ بوده و هست و خواهد بود.
موحد نشان داده برای حل و فصل مشکلات مردم نه اتاق فکر می خواهد نه جلسات پرطمطراق و نه همایش های آنچنانی و نه اعلام فراخوانی.
موحد در ۳ اردیبهشت ثابت نمود خودکشی سیاسی که نکرده هیچ،  بلکه پویا و سر زنده تر از همیشه در راه خدمت به خلق خدا جانفشانی می کند..
موحد در۳ اردیبهشت ثابت نمود  محبوب قلوب توده مردم هست و همیشه خود را از مردم می داند.
عبادت به جز خدمت خلق  نیست/// به تسبیح و سجاده و دلق نیست.

برچسب ها:
موحد ؛ محمد موحد ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*