اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202221
تاریخ انتشار: 1397/01/25 18:22
امروز درد دنیای اسلام غرب نیست بلکه درد دنیای اسلا رژیم ال سعود است زیرا جهت ضربه به وحدت دنیای اسلام از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند

عصرجهان؛ کریم افتخاری-بیش از چند دهه   در درون دنیای اسلام  فتنه های زیادی به پا شده است .که فتنه های نژادی و مذهبی بالاترین انهاست.  پشت این فتنه هم روبه پیر انگلیس قرار دارد و نقشه را انگلیس می کشد و اجرا کننده آن آمریکاییها هستند . از قدیم هر اتفاقی در گوشه ای از جهان می افتاد مردم  می گفتند:
 ((کار کار انگلیس ها ست ))
 از کودتای مختلف در جهان تا تجاوز به حریم کشورها . این روبه پیر با نوچه هایی که قبلا در کشور خود اموزش دیده و سپس با ترفندهای مختلف آنها را به قدرت رسانده عملا پشت تمام قصایا قرار دارد .که جدیدترین آن اتهام استفاده از سلاح شیمیایی در منطقه دومای  سوریه هست .دنیای غرب  و هم پیمانان عرب خود وقتی در سوزیه شکست خوردند هر روز به بهانه ای به کشورها حمله می کنند .این اخرین بهانه غرب هم نخواهد بود
 دراین میان نقش عربستان در تجاوز به ملت سوریه به لحاظ کمک مالی به دنیای غرب پررنگتر هست
آل سعود درهمه بحرانهای خاورمیانه آتش بیار محرکه بوده است . آل سعود  بداند تقاص این همه جنایت علیه یشریت را روزی باید پس بدهد و دیر  و یازود به سزای اعمال ننگین  به لطف خدا  خواهد رسید .
 سران آل سعود در باتلاقی گرفتار شدند که خود پدید آورنده ان هستند و بودند و به راحتی نمی توانند از این باطلاق خارج شوند . و هر روز در آن غرق تر می شوند.
امروز درد دنیای اسلام غرب نیست  بلکه  دومین و شاید اولین این غده کثیف  خاورمیانه  رژیم ال سعود وهابی صهبونیستی  باشد.
 زیرا جهت ضربه به وحدت دنیای اسلام از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند .اعم از کشتن  حجاج بیت الحرام دررسرزمین وحی تا تربیت گروههای تکفیری القاعده و داعش و النصر و ....
امروز خانواده ال سعود با ترفندهای گوناگون و داه انداختن جنگ های مذهبی و قومی و نژادی در دنیای اسلام به شجره خبیثه ای  در دنیا تبدیل شده است که این شجره خبیثه به جز خوش خدمتی به امریکا وصهیونیستها هیچ خدمتی به دنیایه اسلام  نمی کنند .
در هر حال درگیر شدن آل سعود با فقیر ترین ملت عرب ( یمن  )و مجددا باز نمودن دامنه درگیری با سوریه و متحدین نشان از به نفس افتادن این خانواده کثیف در دنیای عرب و اسلام  هست  .و سرنوشت رژیم آل سعود  بهتر از صدام و بن علی و حسنی مبارک نخواهد بود .
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
کریم افتخاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*