اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202252
تاریخ انتشار: 1397/01/27 22:31
نفت مسجد سلیمان در حال حاضر با اختلاف پنج امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار داد و در دیدار فردا سه شنبه برابر تیم نساجی بدنبال کسب سه امتیاز هستند تا صعود خود را دو هفته مانده به پایان مسابقات جشن بگیرند

 عصرجهان-محسن بابادی در آستانه صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر لزوم هماهنگی هواداران این تیم را در سراسر پهنه ایران زمین با نوشتار زیر خواستار شدند

همتباران و عزیزان؛

اکنون که دگرباره تیم نفت مسجدسلیمان به نمایندگی از زاگرس نشینان در لیگ دسته یک کشور خوش درخشیده و در آستانه خلق یک حماسه دیگر است، دست در دست هم گذارده و یک دل، یک صدا و با همان غیرت لری که ریشه در فرهنگ چند هزارساله و اصالت شما دارد، از این تیم حمایتی جانانه نموده و سبب شادی و هلهله در میان تمامی این قوم بزرگ شوید.

 

برادران و خواهران باغیرت ایل بزرگ بختیاری؛

حال که تیم فوتبال تا دندان مسلح نفت مسجدسلیمان برنو به دست و سوار بر اسب موفقیت در لیگ دسته یک کشور یکه تازی نموده و تمامی حریفان ریز و درشت را از پیش روی برداشته و در آستانه فتح لیگ دسته یکم است، با حمایتی پرشور در روز سه شنبه همین هفته سبب بازگشت غرور ورزشی به این قوم بزرگ و با ابهت شوید. پس یادتان نرود، وعده ما ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان.

خوزستانی ها و زاگرس نشینان 

بار دیگر و البته این بار به بهانه فوتبال، وقت همدلی و یکرنگی قوم بزرگ لر و بختیاری فرا رسیده است.

علاقمندان و فوتبال دوستان لر تبار؛

روز سه شنبه همین هفته در مسجدسلیمان غوغایی به پا خواهد شد و فرزندان باغیرت شما برای همیشه ترمز تیم های لیگ دسته یک را خواهند کشید.

برای این امر مهم حضور پرشور تمامی مردم مسجدسلیمان و حمایت معنوی همه خوزستانی ها لازم و ضروری است.

پس در روز سه شنبه همه با هم پیش به سوی ورزشگاه mis جهت حمایت از شیران زاگرس.

درود بر غیرت و شرافت این قوم بزرگ آریایی.

 

لر های نجیب و غیرتمند ایران زمین؛

آیا می دانید که روز سه شنبه در مسجدسلیمان چه خبر است؟

بختیاری های هفت لنگ، چهارلنگ و تمامی مردم این شهر قصد دارند راس ساعت 16 در ورزشگاه mis آنچنان غوغایی برپا نمایند که نه تنها صدایش گوش حریف را کر کند، بلکه بازتابش در تمامی رشته کوه های زاگرس طنین انداز شده و تمامی لر تبارها این بانگ هیاری را شنیده و جهت حضور قدرتمند تیم نفت در لیگ برتر، حمایت مادی و معنوی از نماینده فوتبالی خویش را با جان و دل آغاز کنند.

 

چوبازها؛ آماده برپایی جشنی بزرگ شوید.

چرا که تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان قصد دارد سه شنبه همین هفته بزرگی کرده و دگر باره آبروی ورزشی قوم لر را حفظ نموده تا لرتبار ها را بر بام فوتبال کشور ببیند.

پس تا دمیدن داور در سوت پایان بازی منتظر مانده و با ساز و دهل و اسباب چوب بازی که از پیش آماده نموده اید، در این جشن بزرگ سهیم شوید.

باز هم تاکید می کنم، وعده ما ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی mis.

 

مردم غیور مسجدسلیمان و همتباران عزیز؛

حال که بواسطه هنرنمایی شیرمردان تیم نفت mis، فوتبال ایل بزرگ بختیاری جانی دوباره گرفته و جهت صعود به لیگ برتر آماده می شود، برای حمایت از این تیم در روز سه شنبه هفته جاری، همگی با چوقا، شلوار دبیت و کلاه سیاه در ورزشگاه حاضر شده تا ابهت و یکرنگی ایل و تبار خویش که ریشه در فرهنگی چند هزار ساله دارد را به رخ حریفان بکشید.

 

شایان ذکر است از هفته سی و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا سه شنبه و از ساعت ۱۶:۳۰ دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید بهنام محمودی به مصاف هم می روند

برچسب ها:
نفت مسجد سلیمان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1397/01/28 23:38
  +0

  -0
پاسخ
نفت مسجد سلیمان 0_0 نساجی تساوی صدر نشینان در جنوب
علی
|
Iran
|
1397/01/28 23:40
  +0

  -0
پاسخ

تقسیم امتیازات در مسجدسلیمان/کار صعود نفت به هفته بعد کشیده شد
حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این نتیجه در حالی به دست آمد که بازی تقریباً در اختیار میزبان بود اما هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند راهی به دروازه‌ها پیدا کنند.

با این نتیجه قطعی شدن صعود نفتی‌ها بازهم به تعویق افتاد و آن‌ها با 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارند که خونه به خونه با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر با 60 امتیاز به رده دوم جدول بازگشت.

تیم‌های نساجی و فجر هم با 58 امتیاز در تعقیب خونه به خونه هستند.
جواد
|
Iran
|
1397/01/28 23:41
  +0

  -0
پاسخ
جشن صعود و قهرمانی را در بازی آخر و در کنار هواداران می‌گیریم

محمود فکری پس از تساوی تیمش برابر نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بچه‌های ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و موقعیت‌های خیلی خوبی را روی دروازه نساجی به‌وجود آوردند و می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم ولی متاسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد و حتی تیر دروازه مانع گل شدن توپ ما شد.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازیکنان ما تلاش خود را بیشتر کردند و باز هم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم اما در این نیمه هم نتوانستیم به گل برسیم و می‌توانیم بگوییم در هر دو نیمه برتر بودیم و در مجموع از تک‌تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش خود را کردند و امیدوارم در بازی‌های آینده قهرمانی و صعود را با هم جشن بگیریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم سه امتیاز برای قهرمانی نیاز داریم و از ابتدای فصل در صدر جدول بوده‌ایم و شخصیت این بازیکنان نشان داده می‌توانند قهرمانی را کسب کنند.

وی ضمن تشکر از هواداران نفت بیان کرد: امروز فضای ورزشگاه بسیار عالی بود و فقط بختیاری‌های مسجدسلیمان در ورزشگاه نبودند و از شهرهای دیگر هم آمده بودند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم که از ما حمایت کردند و انشاالله که روز آخر در بازی با مس رفسنجان هم به استادیوم بیایند و برای آن بازی هم آن‌ها را دعوت می‌کنم که در کنار هم جشن صعود بگیریم.

فکری درباره داوری بازی نیز اظهار کرد: داوری در مجموع عالی بود و باید هم از تیم داوری و هم از ریاست فدراسیون و کمیته داوران که حساسیت زیادی به این چند بازی آخر دارند تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*