اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202261
تاریخ انتشار: 1397/01/28 14:59
حاج علی بهمنی متولد روستای سرله از توابع شهرستان باغملک ، و به سال ۱۳۶۵بعنوان بسیجی عازم جبهه های جنگ شد و در منطقه عملیاتی کربلایی پنج (شلمچه) از ناحیه هر دو پا مجروح و به درجه جانبازی نائل آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، دوشنبه شب۲۷فروردین ماه۹۷ ، جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین(ع) شهرستان رامهرمز (ساکن اهواز) به دیدار حاج علی بهمنی جانباز و رزمنده قدیمی هشت سال دفاع مقدس رفتند.


عبدالکریم اکبری یکی از رزمندگان قدیمی گردان امام حسین (ع) به خبرنگار عصرجهان گفت: حاج علی بهمنی به سال۱۳۵۰در روستای سرله از توابع شهرستان باغملک دیده به جهان گشودند. بهمنی به سال ۱۳۶۵بعنوان بسیجی به جبهه های جنگ اعزام، و  در مدت ۱۳ماه حضور در پدافندی های مناطق عملیاتی جزایرمجنون، شلمچه، کوشک حضور داشته و در منطقه جزایره مجنون بر اثربمباران شیمیایی دشمن از ناحیه ریوی دچارعارضه شده و در منطقه عملیاتی کربلایی پنج (شلمچه) از ناحیه هر دو پا مجروح و به درجه جانبازی نائل آمدند.
عبدالکریم اکبری در ادامه افزود: حاج علی بهمنی هم اکنون بامدرک فوق لیسانس مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی اهواز بعنوان مدیریت مالی معاونت بهداشت استان مشغول به خدمت می باشند.
دیدار ذکرشد که اولین دیدار در سال ۱۳۹۷بود با تلاوت قرآن، زیارت عاشورا، مداحی و روایتگری حاج مجید محمدیان از عملیات کربلایی۴ آغاز، و با دعای فرج امام زمان(عج) پایان یافت


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*