اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202269
تاریخ انتشار: 1397/01/28 22:50
محمود فکری: انشاالله که روز آخر در بازی با مس رفسنجان هم به استادیوم بیایند و برای آن بازی هم آن‌ها را دعوت می‌کنم که در کنار هم جشن صعود بگیریم.

عصرجهان-حساس‌ترین دیدار هفته سی‌ودوم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
این نتیجه در حالی به دست آمد که بازی تقریباً در اختیار میزبان بود اما هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند راهی به دروازه‌ها پیدا کنند.
با این نتیجه قطعی شدن صعود نفتی‌ها بازهم به تعویق افتاد و آن‌ها با 64 امتیاز در صدر جدول قرار دارند که خونه به خونه با پیروزی برابر شهرداری ماهشهر با 60 امتیاز به رده دوم جدول بازگشت.
تیم‌های نساجی و فجر هم با 58 امتیاز در تعقیب خونه به خونه هستند.


جشن صعود و قهرمانی را در بازی آخر و در کنار هواداران می‌گیریم
محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از تساوی تیمش برابر نساجی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بچه‌های ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و موقعیت‌های خیلی خوبی را روی دروازه نساجی به‌وجود آوردند و می‌توانستیم در نیمه اول به گل برسیم ولی متاسفانه موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد و حتی تیر دروازه مانع گل شدن توپ ما شد.


وی افزود: در نیمه دوم هم بازیکنان ما تلاش خود را بیشتر کردند و باز هم توانستیم موقعیت ایجاد کنیم اما در این نیمه هم نتوانستیم به گل برسیم و می‌توانیم بگوییم در هر دو نیمه برتر بودیم و در مجموع از تک‌تک بچه‌ها تشکر می‌کنم که تلاش خود را کردند و امیدوارم در بازی‌های آینده قهرمانی و صعود را با هم جشن بگیریم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: فکر می‌کنم سه امتیاز برای قهرمانی نیاز داریم و از ابتدای فصل در صدر جدول بوده‌ایم و شخصیت این بازیکنان نشان داده می‌توانند قهرمانی را کسب کنند.
وی ضمن تشکر از هواداران نفت بیان کرد: امروز فضای ورزشگاه بسیار عالی بود و فقط بختیاری‌های مسجدسلیمان در ورزشگاه نبودند و از شهرهای دیگر هم آمده بودند که جا دارد از همه این عزیزان تشکر کنم که از ما حمایت کردند و انشاالله که روز آخر در بازی با مس رفسنجان هم به استادیوم بیایند و برای آن بازی هم آن‌ها را دعوت می‌کنم که در کنار هم جشن صعود بگیریم.
فکری درباره داوری بازی نیز اظهار کرد: داوری در مجموع عالی بود و باید هم از تیم داوری و هم از ریاست فدراسیون و کمیته داوران که حساسیت زیادی به این چند بازی آخر دارند تشکر می‌کنم و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

م.فارس


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*