اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202303
تاریخ انتشار: 1397/02/01 00:18
سرمربی استقلال رامشیر:
سرمربی استقلال رامشیر گفت: اگر در بازی فردا در شیراز اتفاقی برای ما رخ دهد و خدای‌نکرده خونی ریخته شود، از همین‌جا به آقای تاج می‌گویم اگر اتفاقی بیفتد مسئولش شخص وی است

عصرجهان-سیدعباس میرسالاری ظهر جمعه سرمربی استقلال رامشیر اظهار کرد: برخوردی که در گناوه با انواع سلاح سرد با ما شد بی‌سابقه بود، حتی از شب قبل از آن بازی تهدیدها به گوش ما رسید و اصلا فکر نمی‌کردیم چنین اتفاقی را بخواهند برای ما رقم بزنند، اما باید بگویم در بازی دور رفت در رامشیر به‌هیچ وجه اتفاق قابل توجهی نیفتاده بود که باعث چنین رفتاری با ما در گناوه شود.
وی افزود: با توجه به آنچه دیدم شک ندارم که اتفاقات گناوه را عده‌ای سازماندهی کرده بودند و قطعا به برخی افراد خط داده شده بود که در راس این افراد هم مدیرعامل پرسپولیس گناوه است و ما مراحل قضایی را برای این موضوع پیگیری کرده‌ایم زیرا باید به اعضای تیم ما در مواردی دیه پرداخت شود و در این اتفاق آسیب‌های زیادی دیدیم.
سرمربی استقلال رامشیر گفت: وقتی اتفاقات در این حد شدید بوده است، چه دلیلی وجود دارد که بازی تجدید شود و اگر تیم حریف بی گناه است پس طبق چه بندی از قانون از بازی خانگی محروم شده است. ما چرا محکوم شده‌ایم به اینکه باید در بازی تکراری شرکت کنیم در حالی‌که اگر این رای را بپذیریم به این معنی است که ما نیز در اتفاقات گناوه مقصر بوده‌ایم.
میرسالاری درباره سرنوشت بازی‌های لیگ امسال بیان کرد: ما فردا باید در شیراز بازی تکراری را برابر پرسپولیس گناوه انجام دهیم که من را برای این بازی و حضور در شیراز نیز تهدید کرده‌اند، با این حال فقط به یک امتیاز برای صعود نیاز داریم و با اقتدار در صدر جدول هستیم اما متاسفانه جریاناتی در استان خوزستان نیز وجود دارد که نمی‌خواهند تیم ما بالا بیاید، استقلال رامشیر تیمی است که با افتخار از لیگ پایین‌تر آمده و از تمام تیم‌های خوزستانی که در لیگ سه امسال حضور دارند بالاتر قرار دارد.
وی ادامه داد: تمام شهر رامشیر از ما حمایت می‌کنند و مردم نیز پشتیبان ماهستند، اما هیئت فوتبال استان هیچ‌گونه توجهی به این تیم نمی‌کند و حتی در جریانات گناوه نیز پیگیر ماجرا نبودند.
میرسالاری درباره هدف‌گذاری مجموعه استقلال رامشیر اظهار کرد: هدف ما در حال حاضر قهرمانی در لیگ دو و حضور در لیگ یک است. من جزو شناسنامه استقلال اهواز هستم و پانزده سال در رده‌های مختلف این تیم توان فنی‌ام را نشان دادم اما آقایان به‌دنبال گزینه‌هایی از خارج استان بودند. اگر به این فوتبال برگشتم می‌خواهم از استقلال رامشیر یک استقلال اهواز بسازم و مطمئن باشید این کار را می‌کنم.
وی در پایان گفت: اگر در بازی فردا در شیراز اتفاقی برای ما رخ دهد و خدای‌نکرده خونی ریخته شود، از همین‌جا به آقای تاج می‌گویم اگر اتفاقی بیفتد مسئولش او است/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*