اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202313
تاریخ انتشار: 1397/02/01 15:15
امام جمعه شهر باشت گفت: تنها راه مقابله با آمریکا تبعیت محض از ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصر جهان از باشت، حجت الاسلام و المسلمین عبودی در خطبه های نماز جمعه شهر باشت با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: روز پاسدار سالروز ولادت امام حسین «ع» را بر تمام سبز پوشان نظام و انقلاب تبریک می گوییم.

وی افزود: سپاه در تمام عرصه های دفاعی، سیاسی، اقتصادی، عمران و آبادانی، کمک به همنوعان و خدمت رسانی حضور فعال داشته و این حضور مایه آرامش جامعه است. 

امام جمعه باشت تصریح کرد: هر گاه دشمنان قسم خورده دست از پا خطا می کنند این نیروی قهرمان با تمام امکانات به میدان می آیند و به مقابله با دشمن می پردازند. 

حجت الاسلام عبودی در ادامه با تبریک روز زمین پاک ، زمین را نعمت و امانت الهی دانست و تصریح کرد: اگر خدای ناکرده زمین زخمی بردارد و آلوده شود هم ناسپاسی شده و هم در امانت الهی خیانت کرده ایم. 

وی با تشکر از مردم در حفظ زمین و همچنین منابع آبی خواستار دقت و تلاش در مصرف آب و صرفه جویی در این مایع حیات شد. 

حجت الاسلام عبودی از زحمات شهردار و مجموعه همکاران وی به واسطه تلاش در جهت برطرف کردن نواقصات شهر باشت تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کرد. 

امام جمعه باشت به حمله نظامی آمریکاو شکست مفتضحانه آنان در طبس اشاره ای داشت و گفت: آمریکا در 5 اردیبهشت 59 از راه طبس قصد تحرکات نظامی در ایران را داشت که به مدد الهی شکست مفتضحانه ای خورد.

حجت السلام عبودی به اقدامات و تحرکات غربی ها در منطقه اشاره کرد و اقدام بزدلانه آنها در حمله به سوریه را مقابله با بانگ معنوی « لاالله الا الله و محمدرسول الله» بیان کرد و افزود: هر جا که این ندا بلند شود آمریکا و ایادی استکبار حضور خواهند داشت. 

وی تنها راه مقابله با دسیسه های شیطان بزرگ«آمریکا» را تبعیت محض از ولی فقیه دانست.

خبرنگار فتح الله پوران پور

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*