اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202416
تاریخ انتشار: 1397/02/06 01:09
رئیس کمیته امدادشهرستان بندر ماهشهر گزارشی از فعالیت‌های اشتغال‌زایی این نهاد در سال گذشته ارائه کرد.

به گزارش عصرجهان، قیصر کُرد رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: در سال ۹۶ تعداد ۳۸۸ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان جویای کار این شهرستان راه‌اندازی شد که این تعداد نسبت به سال قبل از آن ۲۶۰ درصد افزایش داشته است.
وی بابیان اینکه اعتبارات حوزه اشتغال‌زایی این نهاد در سال ۹۶ با جذب ۹۶ درصد همراه بوده  گفت: در این مدت از محل تسهیلات بانکی بیش از ۴۹میلیارد ریال  صرف اشتغال‌زایی نیازمندان این نهاد شده است گفت: هم‌اکنون طرح های  اشتغال‌زایی مددجویان توسط کارشناسان این نهاد مورد نظارت و بازدید قرار می‌گیرند.
کُرد افزود: ازآنجایی‌که توانمندسازی خانواده‌های مددجو از مهم‌ترین اهداف این نهاد است، در همین راستا   خانواده های مددجویانی که از توانمندی لازم برخوردار گردنداز چتر حمایتی این نهاد خارج خواهند شد.
وی به تعامل خوب این نهاد با بانک‌های شهرستان درزمینهٔ اشتغال‌زایی مددجویان اشاره کرد و گفت: با همکاری‌های خوب و سازنده‌ای که بین کمیته امداد و بانک‌ها صورت گرفت ۹۶ درصد برنامه‌تعهدات بانکی به این نهاد در ۱۲ ماهه سال ۹۶ محقق شد.
رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر گفت: تلاش ما این است که نیازمندان و مددجویان این شهرستان بیشترین سهم را درزمینهٔ دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی داشته باشند.
قیصر کُرد با عنوان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین بخشهای مختلف بانک ها برای ارائه خدمت به مردم وجود دارد افزود: تلاش می‌کنیم در حوزه خدمت به محرومین ازحداکثر ظرفیت‌های موجود بهره گیری شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*