اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202418
تاریخ انتشار: 1397/02/06 13:16
همایش روز جهانی تئاتر با یادی از کیانوش عالی محمودی هنرمند فقید، بازیگر و پیشکسوت تئاترشهرستان ایذه برگزار شد

به گزارش رحیم آورچه خبرنگار پایگاه خبری عصرجهان، تالار سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در روز جهانی تئاتر میزبان جمع زیادی از هنرمندان شهریتان های ایذه، هفتکل و باغملک بود.


حسین محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه بعد از قرائت بیانیه روز جهانی تئاتر گفت: هنر در ایذه بسیار روند رو به رشدی داشته است به گونه ای که در تمامی مسابقات و جشنواره ها هنرمندان ایذه ای تمامی جوایز را درو میکنند ولی متاسفانه با وجود حضور هنرمندان بنام کشوری در عرصه تئاتر این روزها این رشته هنری حال و روز خوبی ندارد.
محمدی افزود: در روزگارانی نه چندان دور این سالن از حضور شهروندان پر می شد تا شاهد هنرنمایی هنرمندان شهرشان باشند اما این روزها به خاطر اختلاف سلیقه شرایط تئاتر شرایط خوبی نیست.
محمدی در ادامه گفت: از پیشکسوتان این عرصه تقاضا دارم تا یک بار دیگر پای در این میدان بگذارند و دست جوانان را بگیرند و با اتحاد و انسجام آثار بسیار ماندگار خلق کنند.
استاد منوچهر کیانی یکی از نویسندگان و کارگردانان باسابقه استان در این برنامه از کیانوش عالی محمودی هنرمند فقید یاد کرد و گفت: من و کیانوش در آموزش و پرورش همکار بودیم، باید گفت بعد از کیانوش دیگر سخت است کار در امور هنری آموزش و پرورش، من همیشه داور مسابقات هستم ولی امسال در بخش ابتدایی هیچ نمایشی حضور نداشت چرا که کیانوشی نبود تا این اتفاق بیوفتد.
گفتنی است این برنامه با اجرای نمایش، شاهنامه خوانی واجرای موسیقی توسط هنرمندان همراه بود و در پایان همایش با لوح یادبود از خانواده هنرمند فقید کیانوش عالی محمودی و هنرمندان هنر تئاتر تجلیل به عمل آمد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*