اخبار عمومی
اعلام وصول 2
202431
تاریخ انتشار: 1397/02/07 01:45
سنائی: فاز اول گازرسانی روستاهای حوزه کت تمام شده و فاز دوم آن با ۲۵% پیشرفت فیزیکی فعال است. گازرسانی به حوزه ممبی و سرآسیاب هم دیروز در مرکز استان به مناقصه رفته است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان از بهمئی، پَسین امروز پنج شنبه دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راس هیاتی از مدیران استانی وارد شهرستان بهمئی شد و در بدو ورود مورد اسقبال جمعی از مردم و مسئولین قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای ورود به گلزار شهدا رفتند و پس از قرائت فاتحه از بیمارستان در

حکمت الله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه شورای اداری که در محل مسجد صاحب الزمان"عج" شهر لیکک به ریاست استاندار و با حضور مردم تشکیل شده بود گزارشی از عملکرد دولت تدبیر امید در سطح شهرستان به شرح زیر ارائه دادند


 فاز اول ایستگاه برق بعد از ۱۱ سال توقف و بلاتکلیفی به زودی شروع خواهد شد
 در ابتدا فرماندار شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به استاندار و هیات همراه اظهار داشتند: در این دولت کارهای بزرگی در حال اجراست. احداث فاز اول ایستگاه برق بعد از ۱۱ سال توقف و بلاتکلیفی به زودی شروع خواهد شد و طبق برنامه ی زمانبندی تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.
پروژه گازرسانی به حوزه ممبی و سرآسیاب به مناقصه رفت
فعال بودن پروژه بیمارستان، پیشرفت ۸۵ درصدی پایگاه شهری لیکک در بخش بهداشت، فاز اول گازرسانی روستاهای حوزه کت تمام شده و فاز دوم آن با ۲۵% پیشرفت فیزیکی فعال است. گازرسانی به حوزه ممبی و سرآسیاب هم دیروز در مرکز استان به مناقصه رفته است.
پروژه آبرسانی از سد کوثر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی فعال است
پروژه آبرسانی از سد کوثر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی فعال است.سد ایلی آباد در بخش کشاورزی تقریباً تمام شده است و مطالعات سدهای سرآسیاب و سیاهشیر انجام شده و عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد.
فاز اول پروژه جاده لیکک به جایزان رو به اتمام است
فاز اول پروژه جاده لیکک به جایزان رو به اتمام است، خاکبرداری آن انجام شده و آسفالت آن در مدت کوتاهی انجام خواهد شد. فاز دوم پروژه جاده ورودی شهر لیکک هم شروع شده است. در بخش راه‌های روستایی ۲۲ روستای شهرستان که  پروژه ی آنها ۷ ماه تعطیل شده بود فعال شده است.
اینترنت فورجی(4G) بخش‌های سرآسیاب و ممبی به بهربرداری رسید
اینترنت فورجی(4G) بخش‌های سرآسیاب و ممبی در همین هفته کلید خورده است و سایر نقاط هم در آینده نزدیک شروع خواهد شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*